Společnost


Foglik s.r.o.

Počet nahlášených stížností:49
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

30%
70%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#6615Nedodané zaplacené zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 15 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.04.2015, před 7 lety

Vladislav Chalupa

Znění stížnosti

Objednané a předem zaplacené zboží (kosmetika) v hodnotě cca 1500,-- prostřednictví klientské sekce webu http://www.eveline.cz/

Zástupce společnosti byl několikrát kontaktován, nejdříve sliboval urychlené dodání a omlouval se za zdržení, momentálně již ani nezvedá telefon.


Produkt

Kosmetika eveline, objednávka č. 137223 ze dne 24.3.2015, zaplaceno 26.3.2015


Požadované řešení

Okamžité dodání zboží či vrácení peněz.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.4.2015 16:45, před 7 lety

Kupní smlouva byla uzavřena a smluvní strany jsou zavázány si vzájemně plnit. Spotřebitel kupní cenu již uhradil, prodávající má nyní povinnost dodat zboží ve sjednané době. Nebyla-li doba sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned.

Doporučujeme spotřebiteli, aby prodávajícímu stanovil dodatečnou přiměřenou lhůtu ke splnění povinnosti. Po uplynutí této lhůty lze odstoupit od smlouvy z důvodu prodlení dle § 1978 občanského zákoníku. Odstoupením se smlouva od počátku ruší a prodávajícímu vznikne povinnost vrátit spotřebiteli kupní cenu ve stanovené lhůtě. Neodpovídá-li již prodávající na e-maily, komunikaci doporučujeme vést písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou.

Uzavření stížnosti

Publikováno
12.6.2015 09:41, před 7 lety


Vladislav Chalupa

Hodnocení:

Komentář: Chtěl bych doplnit vyřešení stížnosti na společnost Foglik s.r.o. Po zapojení dalších státních orgánů (Policie ČR, Živnostenský úřad, ČOI) byly peníze za zboží 6. 5. 2015 vráceny.