Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:674
Z toho za letošní rok:13
Stále v řešení:11
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 144 stížnostech.

#66379Nelze nám ukončit smlouva internetu Vodafone, všichni nás ignorují

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

12 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.04.2023, před 11 měsíci

Xenie Bodorík Pilíková

Znění stížnosti

Nemohu ukončit neexistující smlouvu za pevný intenet. Tento pevný internet nám u nás v lese ani nešel, neustále jsme to urgovali u toho, kdo nás měl na starosti a nic. Na kamenné prodejně nás vždy odmítli, protože prý nemají oprávnění, online nám nemohli pomoci, protože nemají oprávnění k nahlédnutí do našeho spisu a pán co nás měl na starosti na nás kašlal. V srpnu jsem šla do T mobil, tam mi vše zrušili a pán co nás měl na starosti nám poslal výpověď rámcové smlouvy až v listopadu, kterou ale neukončil. V prosinci mi přišla platba za pevný internet 8000 plus měsíčně 400 Kč, ale nic jsme nikdy od Vodafone nebrali, protože nám to nešlo a od srpna jsme přešli na T mobil. Vzhledem k těm 8000 Kč jsme šli na pevnou prodejnu a tam nám bylo řečeno, že nám nemohou pomoci, nemají kompetence, ale že nám pak přijde platba 13 000, pak 16 000, pak 20 000 atd. Z toho jsem se zhroutila, protože to je zlodějna a vyhledala ihned začátekem ledna právníka. Nikde neviděl důvod, proč by jsme měli tyto částky platit (v mé sekci Můj Vodafone nemáme nic napsáno, co by to vysvětlovalo) a pomohl nám KONEČNĚ smlouvu ukončit k 4.2. Vyplatila jsem telefon od Vodafone s tím, že právníkovi řekli, že je to vše co mám platit a všechny závazky jsou ukončeny. V březnu přišel požadavek na zaplacení 13000 od Vodafonu i přesto, že máme vše ukončeno. V ruce nemám žádnou smlouvu na pevný internet, s panem co nás měl na starosti jsme sepsali rámcovou smlouvu a tu až s právníkem ukončili v únoru. Přesto po mě stále chtějí platit internet, který nám ani nikdy nešel (kdyby služby fungovali, jsem u Vodafone stále) a to nehorázné částky. Právník jim psal a ozvali se mu až po měsíci a něco s tím, že nemáme ukončený internet. Jak to? Jak ho mám ukončit, když nemám žádnou smlouvu? Jak to, že to neukončili rovnou, když nás nikdo nemohl obsluhovat, kromě pána, co to s námi online vyřizoval a kašlal na nás? Jsem bezradná, platit tolik peněz za něco, co jsme nikdy neměli a neužíváme, nemít žádnou pomoc po ruce, protože online to nejde ani přes telefon, nejde to ani na pevné prodejně a také, kde proboha vzali ty částky a za co?Bohužel jsem vše řešila přes telefon, reklamaci na 8000 po telefonu se mnou nikdo neřešil, vykašlali se na mě a na té kamenné prodejně mi pomoci nemohli s tím, že budu platit ty vysoké částky.Na netu jsem psala minulý rok přes messengr s Vodafonem, že mi nic nefunguje, v červnu jsem psala na internet žádost o pomoc lidí, jak mám postupovat, že mi nejde internet nic. Díky tomu jsem pak zašla na ten T mobil, ale od té doby mám tyto problémy. Prosím o pomoc, než zadám právníkovi podklady k soudu a než oslovím telekomunikační úřad. Vnímám to jako obrovskou nespravedlnost. Stále věřím, že je to nějaké nedorozumnění. Děkuji Bododík Pilíková.


Produkt

Ukončení smlouvy internetu, kterou nemám


Požadované řešení

Ukončení žádání obrovských částek za něco, co jsme nikdy neužívali a není v naší moci to ukončit s Vodafonem.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému