Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:521
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

49%
51%
Toto skore je založeno na 136 stížnostech.

#66715Nedodání objednaného telefonu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

12 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
03.05.2023, před 11 měsíci

Zdeněk Drlík

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 24.4.2023 jsem přes internetový obchod Mall.cz zakoupil mobilní telefon Apple iPhone 13 mini, 256GB, Blue a zaplatil jej online platební kartou.
Jednalo se o tzv. partnerský prodej, kde telefon měla dodat firma CZC.cz.
Koupě proběhla bez problémů. Peníze byly okamžitě strženy z účtu a došlo potvrzení o zpracování požadavku s předpokládaným dodáním 26.4.2023.

Poté co mi nebyl telefon v předpokládané lhůtě doručen, kontaktoval jsem prodejce s dotazem na termín dodání.
Bylo mi sděleno, že partner nemá telefon skladem a dodávka bude zpožděna.

Nabídnul jsem tedy možnost dodat telefon v jiné barvě (Midnight namísto Blue), pracovník podpory mi odepsal že tuto variantu s CZC.cz projedná a bude mě kontaktovat.
Namísto toho mi včera přišel email se sdělením, že moje objednávka byla ze strany partnera zrušena a peníze mi budou vráceny.


Produkt

APPLE Apple iPhone 13 mini, 256GB, Blue


Požadované řešení

Dodání objednaného telefonu APPLE Apple iPhone 13 mini, 256GB, Blue


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému