Společnost


Lidl Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:676
Z toho za letošní rok:47
Stále v řešení:24
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 126 stížnostech.

#66864Neoprávněné držení peněz

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

6 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
09.05.2023, před 30 dny

Adam Ostrožlík

Znění stížnosti

Dobrý den rád bych se podělil o mou zkušenost (nepříjemnost) se společností Lidl. Objednal jsem si zboží ,které bylo placeno kartou a po stržení peněz se znovu zarezervovala tatáž částka a nezbývá mi než počkat 7 dní k odblokování, na infolince Lidl ,který mi asi vzal peníze čas a nervy mi řekli že s tím nic neudělám a mám si prostě počkat, tak nezbývá než asi žrát trávu ze zemi a taková třešnička na dortě byla ,že to musela zrovna doručit česká pošta a po takové zkušenosti končím se společností Lidl nadobro.


Požadované řešení

Omluva za bezdůvodné držení peněz a následně vrácení by bylo adekvátní.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.5.2023 15:21, před 30 dny

Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Reakce společnosti

Publikováno
10.5.2023 07:26, před 29 dny

Dobrý den, pane Ostrožlíku, v internetovém bankovnictví se po objednání zboží v nezaúčtovaných / blokovaných platbách zobrazí částka za objednávku. Platba však odejde z Vašeho účtu až ve chvíli, kdy je Vaše objednávka předána přepravci. Uvolnění blokace může trvat až 7 dní. Veškeré tyto informace naleznete ve Všeobecných obchodních podmínkách, se kterými každý zákazník při vytváření objednávky souhlasí. Děkujeme za pochopení. S pozdravem Lidl Česká republika, v.o.s

Reakce spotřebitele

Publikováno
10.5.2023 08:31, před 29 dny


Adam Ostrožlík

Dobrý den tohle jste mi napsaly už v emailu 2x po sobě a stále píšete ale nečtete si co jsem napsal. Takže znovu peníze se zablokují (zarezervují) dopředu s tím, že jsou strženy až když jsou předány přepravci, jenomže vy jste mi zablokovaly peníze pak ztrhly peníze a poté znovu zablokovaly a držíte mi je bez jakéhokoliv důvodu stále zablokované a jak mi již sdělily v bance pravděpodobně z důvodu chybně přiřazené platební transakce z vaší strany
přeji
hezký den Ostrožlík Adam

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.5.2023 10:39, před 28 dny

Děkujeme stranám za reakce.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k problému mohla konkrétně vyjádřit.

Reakce společnosti

Publikováno
11.5.2023 12:57, před 28 dny

Dobrý den, pane Ostrožlíku, situaci jsme prověřili a zjistili jsme, že blokace peněz by Vám měla být již 9.5.2023 uvolněna. V případě dalších komplikací se prosím obraťte na náš zákaznický servis. s pozdravem Lidl,Česká republika, v.o.s

Reakce spotřebitele

Publikováno
11.5.2023 15:34, před 28 dny


Adam Ostrožlík

Dobrý den ,problém přetrvává jak vidíte na obrázku takže nějak nechápu co myslíte pod pojmem prověřili a zjistili.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.5.2023 10:19, před 24 dny

Děkujeme stranám za součinnost.

Stížnost nyní přeřazujeme zpět na spotřebitele, aby mohl uvést, zda mu peníze již byly odblokovány, či zda se obrátil na zákaznický servis společnosti.

Uzavření stížnosti

Publikováno
15.5.2023 11:32, před 24 dny


Adam Ostrožlík

Hodnocení:

Komentář: Ano peníze byly odblokovány o půlnoci 11.5 ,děkuju dTestu za možnost řešení sporů.