Počet nahlášených stížností: | 133 |
Z toho za letošní rok: | 5 |
Stále v řešení: | 3 |
15.5. 2023 jsme objednali zájezd na Fuerteventuru. Vše vyplnili a vygenerovali variabilní symbol (číslo zájezdu). Dostali jsme k platbě možnosti vybrat si ze dvou bankovních účtů a celkovou cenu zájezdu včetně V.S. Platili jsme online na účet bance 5500 (která umožňuje online platbu) večer ve 22.00 hodin. Druhý den dopoledne volala manželka do Čedoku a ověřovala si, zda s námi počítáte. Paní Zemanová jí řekla, že zájezd nemáme zaplacený a nehodlala si ověřit platbu přímo na účtu Čedoku. Já jsem byl v té době mimo počítač v autě a nemohl jsem okamžitě poslat potvrzení z banky.
Zhruba po hodině jsem potvrzení odeslal na email paní Zemanové a vzápětí mi přišel email od pana Kozla, že nás v "platbě" předběhl jiný zákazník a zájezd jste nám tímto prodali před nosem i když naše peníze ležely na vašem účtu již od předcházejícího večera.
Toto jednání pociťujeme jako velmi neseriozní a neprofesionální.
Žádná omluva od pana Kozla ani od ostatních. Těch urgujících telefonů bylo mnoho a pouze jediný váš zaměstnanec se omluvil a to byla slabá náplast na naše zklamání, zvlášť když nám každý vysvětloval, že jsme "zplatili pozdě".
Jak je u vás propojen systém objenávek s jednotlivými bankovními účty nás, jako zákazníky nezajímá. To je váš problém, ale zjevně nefunguje ideálně.
Manželka je nepopsatelně zklamaná a já jsem se při telefonátech nekolikrát musel rozčílit nad výroky typu je rozdíl mezi plabou pomocí karty a platbou online bankovním převodem.
Prosím vysvětlete pracovníkům Čedoku, nějakým interním sdělením, že obě platby probíhají okamžitě!
S manželkou jsme přesvědčeni, že by bylo na místě se omluvit a při dalším zájezdu nám poskytnout patřičné cenové zvýhodnění.
To se vám určitě zase vrátí, neboť s vámi zatím cestujeme více, než často.
S pozdravem Miloslav Krejza tel.:***
Viz popis stížnosti
Omluva a nabídka cenové kompenzace.
Zájez jejiž beznadějně prodán a nic jiného není na místě.
|
Tweet |