Společnost


Čedok a.s.

Počet nahlášených stížností:133
Z toho za letošní rok:5
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#67072Prodali nám již zaplacený zájezd

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 16 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
16.05.2023, před 11 měsíci

Miloslav Krejza

Znění stížnosti

15.5. 2023 jsme objednali zájezd na Fuerteventuru. Vše vyplnili a vygenerovali variabilní symbol (číslo zájezdu). Dostali jsme k platbě možnosti vybrat si ze dvou bankovních účtů a celkovou cenu zájezdu včetně V.S. Platili jsme online na účet bance 5500 (která umožňuje online platbu) večer ve 22.00 hodin. Druhý den dopoledne volala manželka do Čedoku a ověřovala si, zda s námi počítáte. Paní Zemanová jí řekla, že zájezd nemáme zaplacený a nehodlala si ověřit platbu přímo na účtu Čedoku. Já jsem byl v té době mimo počítač v autě a nemohl jsem okamžitě poslat potvrzení z banky.
Zhruba po hodině jsem potvrzení odeslal na email paní Zemanové a vzápětí mi přišel email od pana Kozla, že nás v "platbě" předběhl jiný zákazník a zájezd jste nám tímto prodali před nosem i když naše peníze ležely na vašem účtu již od předcházejícího večera.
Toto jednání pociťujeme jako velmi neseriozní a neprofesionální.
Žádná omluva od pana Kozla ani od ostatních. Těch urgujících telefonů bylo mnoho a pouze jediný váš zaměstnanec se omluvil a to byla slabá náplast na naše zklamání, zvlášť když nám každý vysvětloval, že jsme "zplatili pozdě".
Jak je u vás propojen systém objenávek s jednotlivými bankovními účty nás, jako zákazníky nezajímá. To je váš problém, ale zjevně nefunguje ideálně.
Manželka je nepopsatelně zklamaná a já jsem se při telefonátech nekolikrát musel rozčílit nad výroky typu je rozdíl mezi plabou pomocí karty a platbou online bankovním převodem.
Prosím vysvětlete pracovníkům Čedoku, nějakým interním sdělením, že obě platby probíhají okamžitě!
S manželkou jsme přesvědčeni, že by bylo na místě se omluvit a při dalším zájezdu nám poskytnout patřičné cenové zvýhodnění.
To se vám určitě zase vrátí, neboť s vámi zatím cestujeme více, než často.

S pozdravem Miloslav Krejza tel.:***


Produkt

Viz popis stížnosti


Požadované řešení

Omluva a nabídka cenové kompenzace.
Zájez jejiž beznadějně prodán a nic jiného není na místě.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému