Společnost


LAV centrum spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#67114Nevrácená částka za nepřevzaté zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 12 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.05.2023, před 11 měsíci

Roman Vugrinec

Znění stížnosti

Dobrý den ,na stránkách této společnosti jsem objednal a zaplatil zboží ale zásilku jsem nepřevzal ,protože jsem po odeslání zásilky ještě jednou zkontroloval toner a zjistil jsem,že jsem objednal špatný toner.Zdálo se mi nelogické zboží převzít a hnedle odesílat zpět.Po prostudování zákoníku uznávám,že jsem pochybil a jsem ochoten uhradit vzniklé náklady( poštovné,balné )společnosti Můj Toner.Ale myslím si ,že firma Můj Toner by měla vrátit částku mínus náklady ,které jí vznikly.Já jsem zaplatil 624,-Kč ale na moje výzvy k vrácení části, internetový obchod nereaguje a myslím ,že se tím dopouští trestného činu bezdůvodné obohacení.Prosím o vaše vyjádření a případně pokud můžete i o pomoc na vrácení částky.


Požadované řešení

Obchod Můj Toner si odečte náklady,které mu vznikly ,od částky 624,-Kč a rozdíl poukáže na můj účet.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému