Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den ,na stránkách této společnosti jsem objednal a zaplatil zboží ale zásilku jsem nepřevzal ,protože jsem po odeslání zásilky ještě jednou zkontroloval toner a zjistil jsem,že jsem objednal špatný toner.Zdálo se mi nelogické zboží převzít a hnedle odesílat zpět.Po prostudování zákoníku uznávám,že jsem pochybil a jsem ochoten uhradit vzniklé náklady( poštovné,balné )společnosti Můj Toner.Ale myslím si ,že firma Můj Toner by měla vrátit částku mínus náklady ,které jí vznikly.Já jsem zaplatil 624,-Kč ale na moje výzvy k vrácení části, internetový obchod nereaguje a myslím ,že se tím dopouští trestného činu bezdůvodné obohacení.Prosím o vaše vyjádření a případně pokud můžete i o pomoc na vrácení částky.
Obchod Můj Toner si odečte náklady,které mu vznikly ,od částky 624,-Kč a rozdíl poukáže na můj účet.
|
Tweet |