Počet nahlášených stížností: | 745 |
Z toho za letošní rok: | 19 |
Stále v řešení: | 10 |
Dobrý den,
ode dne 30. 04. 2023 řeším se společností Lidl Česká republika v.o.s. chybně namarkovaný artikl, jež jsem nezakoupil, když jsem projížděl Poličkou a stavil se v jejich prodejně na nákupu.
Vyměnil jsem si s jejich zákaznickým servisem několik e-mailů, kdy mi byla nabídnuta dárková poukázka ve výši 100,- Kč na další nákup. S výší kompenzace jsem nesouhlasil, jelikož nebyla dostatečná oproti tomu, kolik jsem na věci strávil času, abych vyřešil chybu prodejce.
Nešlo o zmíněnou částku, jež mi chybně namarkovali, avšak o princip a řádnost odváděných úkonů prodejcem a jeho zaměstnanci, jež do dne 20. 05. 2023 nezaslali ani dárkovou poukázku, ani nepoukázali peníze na můj bankovní účet, jež jsem sdělil či situaci jinak neřešili.
Děkuji, Hromek
Zaslání dárkové poukázky ve finanční výši, jež odpovídá času stráveném na řešení pochybení prodejce.
|
Tweet |