Společnost


VIAVOX, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:11
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#6720Nevrácení zůstatku účtu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 dny

Detail stížnosti

Publikováno
11.05.2015, před 7 lety

Petr Braha

Znění stížnosti

U firmy Viavox, s.r.o. jsem na základě smlouvy o obchodním zastoupení využíval levného volání. Na uživatelském účtu jsem měl zůstatek, který nesměl být ke konci každého měsíce záporný, jinak bylo ihned účtováno penále 200 Kč.
Po ukončení smlouvy v únoru 2012 jsem musel dorovnat zůstatek ještě před uplatněním dobropisu č. 1080001654, abych nebyl na konci února v mínusu a nebylo mi naúčtované dalších 200 Kč penále. Dobropisovaná částka mi byla připsána na uživatelský účet. Po podání výpovědi mi byl zaslán dopis, který vyzýval k zaslání čísla účtu, na který mají tento zůstatek zaslat. Dle pokynů jsem sdělil toto číslo účtu obratem do jejich informačního systému. Od té doby ticho po pěšině. Na dotazy v informačním systému nikdo nereaguje, do telefonu jen říkají, že mám napsat do informačního systému.


Produkt

nevrácení zůstatku, zákaznické ID: 3303


Požadované řešení

Uhrazení dlužné částky vč. úroku z prodlení dle platných zákonů ČR


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.5.2015 14:19, před 7 lety

V případě, že dle smlouvy má být uvedená částka vrácena a není-li ve smlouvě stanovena lhůta pro vrácení, je společnost povinná vydat smluvenou částku ve lhůtě přiměřené nebo dodatečně stanovené. Pokud se tak nestane, ocitá se v prodlení.

Reakce společnosti

Publikováno
15.5.2015 10:01, před 7 lety

Částka byla zaslána na číslo účtu. Děkujeme za trpělivost

Uzavření stížnosti

Publikováno
15.5.2015 11:51, před 7 lety


Petr Braha

Hodnocení:

Komentář: Firma vrátila dlužnou částku bez úroku z prodlení.