Společnost


Lubomír Černý

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#6873Nedodané zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

12 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.05.2015, před 7 lety

Vaclav Vala

Znění stížnosti

Objednal jsem si zboží zaplatil ho a dosud ho nemám žádná komunikace nereaguje na email ani online chat telefon je nefunkční až po několika důrazných emailů mě byla zaslána faktura a že zboží je na cestě že se nemusím bát a dosud nic! opětovně jsem ho oslovil emailem a zase žádná komunikace ze strany pana Č.! Dne 16.04.2015jsem uhradil svou objednávku mám i fakturu a několik emailů ve svém PC v případě nutnosti doložím! Sám jsem udělal to že jsem se snažil komunikovat s prodejcem a dále jsem oslovil Českou obchodní inspekci email mám těže uložen a tam mě bylo doporučeno obrátit se na Vás. Dále jsem dohledal recenze na tento e-shop a napsal i tam. Nakupoval jsem prostřednictvím internetu z Teplic.

Zboží mělo být skladem ale pan Černý tvrdí že ho musel objednat myslím si že se jedná o podvod!

s úctou Vála Václav


Produkt

tetovací sada 202 za 1192 kč číslo faktury:08344527


Požadované řešení

Rád bych co nejdříve dostal to co jsem zaplatil! Či své peníze zpět
A rád bych aby inspekce navštívila obchod pana Černého popřípadě omluva by byla na místě. zboží má doručovací dobu3-30 dní a od objednání jeto už více jak měsíc!


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.5.2015 09:26, před 7 lety

Kupní smlouva byla uzavřena a prodávající má povinnost dodat objednané zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží nedodá ani v dodatečné přiměřené lhůtě mu poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit podle § 1978 občanského zákoníku.
To znamená, že spotřebitel má právo prodávajícího upozornit, že nedodal zboží včas a poskytnout prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží s tím, že pokud v této lhůtě nebude zboží dodáno, lhůta již nebude prodloužena a bude platit, že marným uplynutím lhůty spotřebitel od smlouvy odstoupil (§ 1978 odst. 2 obč. zák.). Dodatečnou přiměřenou lhůtu k plnění lze poskytnout i mlčky. Po jejím marném uplynutí může spotřebitel od smlouvy odstoupit.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění; spotřebiteli tedy odstoupením vzniká nárok na vrácení zaplacené částky. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Až po uplynutí této lhůty se subjekt ocitá v prodlení a je nutné mu určit dodatečnou lhůtu k plnění.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doporučeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli finanční prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.

Reakce společnosti

Publikováno
31.5.2015 15:22, před 7 lety

Dobrý den pane Vála,

Vaše platba 1190,-Kč byla přijata dne16.4.2015 a dodací lhůta 30 pracovních dnů uplynula dne 28.5.2015.
Zahraniční zásilka se vrátila zpět dodavateli do zahraničí z důvodu nevyzvednutí v ČR.
Veškeré zásilky, které nejsou vyzvednuty ať již z důvodu špatného označení adresy (neuvedeno jméno příjemce) či špatného informování poštou se vracejí zpět, teprve poté je celá záležitost stornována a vrácena platba.
14 dnů šla zásilka do ČR, 14 dnů byla uložena na poště a dalších 14 dnů se vrací zpět dodavateli do zahraničí.

Je mi líto, že se tento obchod nezdařil, bohužel ne vždy dovedu ovlivnit správné doručení dopravní společností, za které samozřejmě plně ručím.
Velice se omlouvám.

Mohu Vám nyní nabídnout tetovací sadu, která je skladem v ČR s číslem 215 v hodnotě 1490,-Kč bez doplatku. Tato sada má narozdíl od sady 220 samostatný zdroj a více příslušenství. Doba dodání je do 48h.
Pokud již zájem nemáte, ihned Vám vrátím platbu zpět na bankovní účet.

Děkuji.

S pozdravem Lubomír Černý


Vaclav Vala

Reakce spotřebitele

Publikováno
31.5.2015 17:37, před 7 lety

Dobrý den Pane Černý dokáži jisté věci tolerovat či akceptovat jen mě mrzí Váš přístup ohledně komunikace dobře pošlete mne tu sadu a uvidíme jak co bude dál do budoucna očekávám že zboží dodáte do 48h.


děkuji a jsem s pozdravem Vála Václav

Ps: doufám že se nám podaří vše vysvětlit a dohodnout se?

Reakce společnosti

Publikováno
10.6.2015 13:09, před 7 lety

Doručení zásilky dne 2.6. viz sledování zásilky:
http://tt.geis.cz/TrackAndTrace/ZasilkaDetail.aspx?id=08080256291


Vaclav Vala

Uzavření stížnosti

Publikováno
10.6.2015 15:04, před 7 lety

Hodnocení:

Komentář: Rád bych touto cestou poděkoval dTestu za pomoc, jsem spokojen s výsledkem řešení a pan Černý opravdu dodržel to, co napsal a vše došlo v pořádku. Děkuji Vám za pomoc a jistě Vás doporučím známým a kamarádům a moc si Vás vážím. S úctou Vála Václav