Společnost


Mountfield a.s.

Počet nahlášených stížností:175
Z toho za letošní rok:5
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

80%
20%
Toto skore je založeno na 10 stížnostech.

#7201Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 19 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.07.2015, před 9 lety

Zdeňka Frajtová

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 27.4.2014 jsem zakoupila sekačku SP 535 HW 4S/NTL 534 cen.číslo 1SEK2115 výr.č.SK4830719 místo zakoupení Praha- Kavčí Hory rozhodnutí o reklamaci SRZ15/001/7/00389
U sekačky již po zakoupení stále nefungoval pojezd odhad najetí 10hod.
Sekačka byla odvezena na opravu Mirošovická 697 Mnichovice mechanik Heinzel Tomáš,kde jasně bylo prokázáno, že pojezd není funkční a přesto byla reklamace zamítnuta s tím, že pojezd jde, ale byla provedena výměna unašeče,kde v záruce jsem zaplatila kolem 400,- Kč po 10hod najetí.Dne 10.4.2015 jsem sekačku vyzvedla a šla přesně týden a opět nefunkční pojezd, nesbírá trávu a ke všemu začal rachtat motor, takže se jí bojím nastartovat. Vzhledem, že jsem starší člověk a nemám, kdo by sekačku odvezl, tak drahá sekačka stojí v kůlně a je mně na nic a jsem s toho nešťastná. Děkuji Z.F.


Produkt

Sekačka SP 535 HW 4S/NTL 534 výrobní číslo SK4830719


Požadované řešení

Chci vrátit peníze, protože nemám k tomuto zboží důvěru a hlavně nemám jak sekačku odvést do opravny.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému