Společnost


Intersport ČR s.r.o.

Počet nahlášených stížností:19
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#7246Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.07.2015, před 5 lety

Lena Aliger

Znění stížnosti

V INTERSPORTU v Hradci Králové(OC Futurum) jsem před 2 lety koupila cykloboty Northwawe Sparta MTB.Během používání se mi vzadu rozedřely paty,což jsem měsíc před skončením záruční doby šla reklamovat.Reklamace však byla zamítnuta s tím,že cituji:závada není způsobena materiálovou či výrobní vadou.Záruční dobu nelze zaměňovat s životností obuvi,která je přímo úměrná intenzitě a způsobu použití.K prodření materiálu došlo vlivem opakovaného pohybu nohy v patě,který vzniká např. při malé fixaci nohy v botě.S tímto nesouhlasím noha tam volná nebyla,byly mi akorát,tak nevím jak toto reklamační technička která mně nikdy neviděla,může tvrdit!?


Produkt

Cykloboty Northwave Sparta MTB,3 suché zipy,vel 41,cena 1999 kč


Požadované řešení

Očekávala jsem vrácení peněz za teno nekvalitní výrobek


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.7.2015 15:06, před 5 lety

Pokud prodávající reklamaci zamítne a mezi stranami existuje spor o to, zda se jedná o vadu nebo nikoli, může se spotřebitel obrátit na soudního znalce z oboru, který se bude zabývat existencí a povahou vytýkané vady. Současně by se měl vyjádřit k vlastnímu odůvodnění reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací. Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.11.2015 18:27, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.