Společnost


Lavaggio affario s.r.o.

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#7284Nedodání zaplaceného zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

29 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.07.2015, před 4 lety

Denisa Körberová

Znění stížnosti

V tomto eshopu jsme si objednaly a zaplatily zboží s dovozem zdarma (podmínkou bylo přijatých 5 objednávek, což podle OP mělo trvat cca 14 dní. Do dnešního dne jsme zboží neobdržely,máme si připlatit za dopravu, což odmítáme, protože ani při výzvě k platbě nás nikdo neupozornil, že se těch pět objednávek nenasbírá ani za 3 měsíce. Eshop jsme 2.6.2015 vyzvaly ododání zboží do 12.6.2015 nebo o vrácení peněz a bohužel do dnešního dne 13.7.2015 nemáme zboží ani peníze.


Požadované řešení

Požadujeme vrátit peníze.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.7.2015 16:11, před 4 lety

Dle ustanovení § 1829 odst. 1 písm. a) občanského zákoníku má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí zboží. Pokud lze od smlouvy odstoupit po převzetí zboží, není zde dán důvod, aby nemohl být použit výklad a maiore ad minus a umožnit spotřebiteli odstoupení i před jeho převzetím. Tento názor potvrzuje i preambule směrnice EU o právech spotřebitelů v b. 40, která je podkladem české právní úpravy. V případě kupních smluv by lhůta pro odstoupení od smlouvy měla skončit 14 dní ode dne, kdy spotřebitel či třetí strana jiná než přepravce, která byla určena spotřebitelem, získá zboží do fyzického držení, přičemž před získáním zboží do fyzického držení by měl mít spotřebitel možnost uplatnit právo odstoupit od smlouvy.

Kromě toho v článku 4 obchodních podmínek společnosti SHEEN LINE s.r.o. prodávající udává, že zboží zaslané vlastním rozvozem zpravidla doručí do 14 dní (záleží na počtu objednávek).

Prodávající se tedy zavázal, že objednané zboží doručí touto službou během přesně nespecifikované lhůty, nicméně vyvolává ve spotřebitelovi očekávání, že tato lhůta by měla být dlouhá ("zpravidla jedenkrát za 14dní") v řádů týdnů, nikoliv měsíců.

Prodávající je tak v prodlení a pokud ani po uplynutí dodatečné lhůty poskytnuté spotřebitelem nedodá zboží, má spotřebitel dle § 1978 občanského zákoníku právo od smlouvy odstoupit.

Reakce společnosti

Publikováno
20.7.2015 17:15, před 4 lety

Rádi bychom se vyjádřili k neoprávněné stížnosti, podané na naší společnost.

Paní Korberová si u nás objednala zboží, bohužel se předem - telefonicky či emailem - jak je jasně a zřetelně uvedeno OP neinformovala na termíny rozvozových tras.

http://www.drogeriezdovozu.cz/www-drogeriezdovozu-cz/0/0/2/13

http://www.drogeriezdovozu.cz/www-drogeriezdovozu-cz/3-OBCHODNI-PODMINKY

Paní Korberovou, respektive paní Slaninovou, která se v této záležitosti angažovala, tel. upozornili, že v současné době díky otevření výdejního místa nejsou rozvozové trasy naplněny, nabídli jsme zaslání přepravní společnosti, toto bylo ze strany paní Slaninové odmítnuto s odpovědí, že počká.
Objednávku bohužel neuhradila v termínu a systém našeho eshopu ji musel upozornit na neuhrazení objednávky.
Tu dodatečně uhradila i když měla možnost objednávku před platbou stornovat, jelikož byla srozuměná s termíny rozvoz. tras.
Po nějakém čase, se opět paní Slaninová dotazovala na rozvoz trasu, opět ji bylo slušně vysvětleno, že rozvozové trasy nejsou, nabídli jsme ji zaslání za snížené doprané - v rámci dobrých vztahů, ani to neakceptovala. Navíc paní Slaninová, která s námi neustále komunikovala, nebyla ani objednatelem, na což jsme ji upozornili.
Po té začala vyhrožovat zveřejněním této stížnosti.
Opětovně opakujeme, že objednatel tzn. Denisa Korberová, nikdy naší společnost nekontaktovala a z naší strany jsme ji nemohli nabídnou žádné řešení, jelikož na ní emailové ani tel. spojení nemáme. Vše vyřizovala nám z neznámého důvodu paní Slaninová.
Již jednou, kdy se neúspěšně pokusila podat tuto stížnost paní Slaninová a prostřednictvím dTest jsme nabídli řešení pokud by nás paní Korberová jako objednatel obrátila, což se nestalo.
Paní Slaninová není objednatelem tudíž její určování termínu a storno objednávky nemůžeme brát jako relevantní.

Jarošová Libuše
jednatel společnosti SHEEN LINE s.r.o


Denisa Körberová

Reakce spotřebitele

Publikováno
25.7.2015 18:06, před 4 lety

Níže přiloženou emailovou komunikací dokládáme, že se tvrzení paní Jarošové nezakládají na pravdě, neboť kontakt na mě má a nikdy se mě nepokusila kontaktovat, nikdy nenabídla zvýhodněnou dopravu, o údajdém srozumnění o termínech svozových tras před zaplacením nemůže být ani řeč. Navíc tento způsob dopravy už nenabízejí, takže se těch 5 objednávek nemůže nasbírat.

Rovněž nevím nic o tom, že by mi paní Jarošová nabízela prostřednictvím dTestu nějaké řešení.

Poslední kominikace s eshopem proběhla 2.6. 2015.

I když je pro tuto společnost našich 587 Kč zásadních, chci dle dle § 1978 občanského zákoníku odstoupit od kupní smlouvy a vrátit peníze.

_________ Původní zpráva: ________________________
> Od:
> Komu:
> Datum: 02.06.2015 13:03
> Předmět: Re: Prijata objednavka
>
Milá paní Slaninová,
opravdu nemůžeme za to jak jste to pochopily, měly jste se informovat, jak je to napsáno v OP.
OZ se ohání ten, kdo sám něco nedodržel či porušil, dokonce Vás systém musel upozornit na neuhrazenou objednávku, i to o něčem vypovídá.
Opětovně opakuji, navrhli jsme řešení, tím je pro nás záležitost uzavřená.
--
M.L.
jednatel společnosti
SHEEN LINE s.r.o
______________________ Původní zpráva: ________________________
> Od:
> Komu:
> Datum: 02.06.2015 13:03
> Předmět: Re: Prijata objednavka
>
Milá paní Slaninová,
opravdu nemůžeme za to jak jste to pochopily, měly jste se informovat, jak je to napsáno v OP.
OZ se ohání ten, kdo sám něco nedodržel či porušil, dokonce Vás systém musel upozornit na neuhrazenou objednávku, i to o něčem vypovídá.
Opětovně opakuji, navrhli jsme řešení, tím je pro nás záležitost uzavřená.
--
M. L.
jednatel společnosti
SHEEN LINE s.r.o

www.drogeriezdovozu.cz

---------- Původní zpráva ----------
Od: ...
Komu: drogeriezdovozu@seznam.cz
Datum: 2. 6. 2015 12:58:01
Předmět: Re: Prijata objednavka

No to se vám povedlo. Chudák holka (Janice)

Jak jsem napsala, op jsme četly, pochopily, že rozvoz je běžná věc (nebo každému napíšete, že si má doplatit dopravu?) a že plus mínus do 14 dnů budeme mít zboží doma.
OP nám přílohou nepřišly, tím jste porušili občanský zákoník a není povinností žádného zákazníka studovat vaši fb skupinu.

Pokud do 12.6. 2015 neobdržíme peníze nebo zboží, budeme muset postupovat jinak. To není vyhrožování, to je obrana.
______________________________________________________________
> Od:
> Komu:
> Datum: 02.06.2015 12:45
> Předmět: Re: Prijata objednavka
>
Milá paní Slaninová
https://www.facebook.com/janice.slaninova?fref=ts

Systém generuje objednávky, systém nevidí, zda jste telefonovaly, zda jste se informovaly, to je povinností zákazníka.
Více nemáme co řešit, navrhli jsme Vám řešení. Vy místo toho vyhrožujete. Je to Vaše volba
Vaše kolegyně je ve skupině na FB více než rok tak jistě ví, jak rozvozy fungují.
--
M. L.
jednatel společnosti
SHEEN LINE s.r.o

www.drogeriezdovozu.cz

---------- Původní zpráva ----------
Od: ...
Komu: drogeriezdovozu@seznam.cz
Datum: 2. 6. 2015 12:41:17
Předmět: Re: Prijata objednavka

Pokračovat samozřejmě budeme.

Jen nevím, co řeknete na to, že jste po nás chtěli peníze, když jsme nesplňovaly ani jednu z podmínek (jak píšete) pro zvolený způsob dopravy.
______________________________________________________________
> Od:
> Komu:
> Datum: 02.06.2015 12:35
> Předmět: Re: Prijata objednavka
>
Ano jen pokračujte, je to Vaše vizitka, že nečtete podmínky rozvozu.
My se opravdu vydírat nenecháme.
Navrhli jsme Vám řešení.
--
Kluzová Liběna
www.drogeriezdovozu.cz

---------- Původní zpráva ----------
Od: ...
Komu: drogeriezdovozu@seznam.cz
Datum: 2. 6. 2015 12:30:22
Předmět: Re: Prijata objednavka

když myslíte....

http://www.vasestiznosti.cz
______________________________________________________________
> Od:
> Komu:
> Datum: 02.06.2015 12:21
> Předmět: Re: Prijata objednavka
>
Ano to je klasická reakce, zákazníka, který nečte a nedodržuje podmínky dané eshopem.
Nesplnily jste ani jednu z podmínek, kterým možnost rozvozu podminujeme.
Navíc, objednatel je naprosto někdo jiný, než kdo se s námi snaží komunikovat a vyhrožovat.
--
Kluzová Liběna
www.drogeriezdovozu.cz

---------- Původní zpráva ----------
Od: ...
Komu: drogeriezdovozu@seznam.cz
Datum: 2. 6. 2015 12:15:32
Předmět: Re: Prijata objednavka

Vaše obchodní podmínky máme samozřejmě naskenované, jelikož jste nám je, v rozporu s novým občanským zákoníkem, neposlali jako přílohu k potvrzení objednávky.
Z nich jsme pochopily, že rozvoz je u vás běžná věc.

Jestliže je pro váš obchod důleřitější našich 587 Kč než dobré jméno, počkáme.
______________________________________________________________
> Od:
> Komu:
> Datum: 02.06.2015 12:06
> Předmět: Re: Prijata objednavka
>
Jen pro upřesnění v OP je napsáno přesně toto:
Na termín rozvozových tras a výdejních místech se prosím informujte na naší emailové adrese. Doporučujeme informat se předem, abychom předešli nedorozuměním. Rozvoz provádíme zpravidla jedenkrát za 14dní, vše záleží na poštu objednávek.
--
K. L.
www.drogeriezdovozu.cz

---------- Původní zpráva ----------
Od: ...
Komu: drogeriezdovozu@seznam.cz
Datum: 2. 6. 2015 11:41:49
Předmět: Re: Prijata objednavka

V obch. podmínkách píšete, že rozvoz provádíte zpravidla co 14 dní.
Jestliže se vám nenasbírá 5 objednávek za 2 měsíce (tj. do 12.6.) požádáme vás o vrácení peněz zpět na účet.

Hezký den.
______________________________________________________________
> Od:
> Komu:
> Datum: 02.06.2015 11:31
> Předmět: Re: Prijata objednavka
>
Dobrý den,
stále nejsou splněny podmínky rozvozu. tzn. min. 5objednávek na trasu. Doporučujeme doplatit si dopravné.
--
K. L.

www.drogeriezdovozu.cz

---------- Původní zpráva ----------
Od: ...
Komu: drogeriezdovozu@seznam.cz
Datum: 2. 6. 2015 11:09:58
Předmět: Re: Prijata objednavka

Dobrý den,
rády bychom se informovaly o stavu naší objednávky z 12. 4. 2015

D. Korberová
J. Slaninová

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.7.2015 15:54, před 4 lety

Jak bylo výše uvedeno, doporučujeme spotřebitelce využít možnost odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodů a požadovat vrácení vynaložených finančních prostředků. Odstoupení musí být adresováno přímo prodejci (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou).

Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, vrátí mu prodávající bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Prodávající vrátí spotřebiteli přijaté peněžní prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím spotřebitel souhlasil a pokud mu tím nevzniknou další náklady.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.7.2015 13:15, před 4 lety

Od společnosti jsme obdrželi informaci, že veškerá výše uvedená komunikace probíhala s paní Janou Slaninovou, která není objednatelkou předmětného zboží, a tedy mezi ní a společností neexistuje žádný smluvní vztah.

Vzhledem k tomu, že spotřebitelka dosud vlastním právním jednáním od smlouvy neodstoupila, nelze na společnosti požadovat úhradu kupní ceny.


Denisa Körberová

Reakce spotřebitele

Publikováno
30.7.2015 13:36, před 4 lety

Dobrý den, ano výše uvedena komunikace proběhla s paní Janou Slaninovou, ktera jednala za nás obě - objednavka zboží byla spolecna ale na jednu adresu ( moji na jméno Denisa Korberova). To nic nemeni na našem konečném stanovisku, od smlouvy odstupujeme. Doporuceny dopis s dodejkou samozřejmě pani obdrží.

Děkuji

Reakce společnosti

Publikováno
30.7.2015 13:59, před 4 lety

Dobrý den,

přeposlali jsme kompletní komunikaci, kde je zřetelné, jak a s kým probíhala komunikace. Již několikrát jsme se vyjádřili, že pokud nás osloví OBJEDNATEL ne nějaký prostředník, který se za objednatele vydává, jsme ochotni se dohodnout.
V celé komunikaci je naprosto zřetelné, že již po objednání, tudíž před zaplacením jsme informovali o tom, že rozvozové trasy nejsou a doporučili jinou formu zaslání, opětovně opakuji, bylo to před platbou, na kterou jsme dokonce museli zasílat urgenci. Čili paní Korberová alias Slaninová, měla možnost objednávku stornovat před platbou.
To, že ve vložené komunikaci, byl vymazán podpis paní Slaninové, považujeme za vrchol drzosti.
Paní Korberová, měla možnost několikrát nás kontaktovat, ze své emailové adresy, ani jednou to neudělala.
I nyní si myslíme, že zde nekomunikuje paní Korberová, ale nadále paní Slaninová :)

S pozdravem

Libuše Jarošová
jednatel společnosti
SHEEN LINE s.r.o


Denisa Körberová

Reakce spotřebitele

Publikováno
30.7.2015 14:41, před 4 lety

Dobrý den paní Jarošová, to že jste přeposlala komletní komunikaci je v pořádku, z ní je totiž zřejmé, že byla odeslána z emailu, který je součástí Vámi přijaté objednávky a podepsány jsme obě dvě, jak p. Slaninová tak p. Körberová ( i když to nehraje roli ). Dle § 1978 občanského zákoníku odstupujeme od kupní smlouvy a požadujeme vrátit peníze na účet č.43-9643080287/0100, a to do 10.8.2015.
Pokud s tím máte problém,obracíme se na ČOI a policii.

S pozdravem

Denisa Körberová
Jana Slaninová

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.7.2015 16:26, před 4 lety

Odstoupení od smlouvy musí být adresované druhé straně, musí v něm být identifikována smlouva, od které se odstupuje (od čeho spotřebitel odstupuje) a uvedeny důvody, proč bylo tak učiněno. Doporučujeme tak učinit nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.8.2015 13:51, před 4 lety

Od společnosti jsme obdrželi informaci, že spotřebitelka stále neučinila platné právní jednání, kterým by od smlouvy odstoupila. Žádný doporučený dopis dle dostupných informací nebyl společnosti doručen.

Společnost uvádí, že postačí zaslat výslovný projev vůle odstoupit od smlouvy na jejich emailovou adresu. Pokud tak spotřebitelka učiní a zároveň touto formou poskytne číslo bankovního účtu, budou společností uhrazené finanční prostředky zaslány zpět.

Prosíme spotřebitelku, aby potvrdila, že již provedla jeden z výše uvedených kroků vedoucích ke zrušení závazku (zaslala doporučený dopis či email s výslovným požadavkem od smlouvy odstoupit).


Denisa Körberová

Reakce spotřebitele

Publikováno
5.8.2015 14:21, před 4 lety

Dobrý den, dnes jsem odeslala společnosti email, ve kterém odstupuji dle § 1978 občanského zákoníku od kupní smlouvy a požaduji vrátit částku 587 Kč na účet uvedený v emailu.

S pozdravem

Denisa Körberová

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.8.2015 14:24, před 4 lety

Děkujeme spotřebitelce za vyjádření a dáváme prostor pro reakci společnosti.

Reakce společnosti

Publikováno
7.8.2015 13:50, před 4 lety

Dobrý den,

ano konečně dorazilo odstoupení od smlouvy od objednatelky. Předcházely tomu urážky a osobní útoky ze strany paní Korberové alias Slaninové, ale to je její vizitka :)
Dle OP našeho eshopu odešleme platbu nazpět ve lhůtě do 14dní od přijetí odstoupení od platby na uvedený účet.

Jarošová Libuše
jednatel společnosti
SHEEN LINE s.r.o


Denisa Körberová

Reakce spotřebitele

Publikováno
7.8.2015 21:04, před 4 lety

Vaše vizitka, jsou níže uvedené diskuse na internetu.

http://www.emimino.cz/diskuse/podvod-na-internetu-podat-trestni-oznameni-56287/strankovani/43/
http://www.exekutor-polak.cz/UredniDeska/13_09_23/483_03_KK.pdf

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.8.2015 09:44, před 4 lety

Prosíme spotřebitelku o potvrzení přijetí platby a uzavření stížnosti z důvodu dosažení dohody.


Denisa Körberová

Uzavření stížnosti

Publikováno
19.8.2015 09:47, před 4 lety

Hodnocení: