Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1215
Z toho za letošní rok:10
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 338 stížnostech.

#7322Bezvýsledná reklamace mobilu Sony ST23i Xperia Miro

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 11 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
22.07.2015, před 9 lety

Stanislava Večeřová

Znění stížnosti

V lednu 2014 jsem u společnosti O2 koupila mobil Sony ST23i Xperia Miro. V listopadu 2014 jsem ho poprvé reklamovala, že se při hovoru vypíná, volaný špatně slyší a naskakuje příprava interního uložiště. Po té jsem ho reklamovala ještě třikrát pro stejné vady. Pokaždé se mi vrátil s tím, že v průběhu testování se vady neprojevily a bylo obnoveno tovární nastavení, SW verze firmware v souladu s požadavky výrobce. Po třetí reklamaci jsem si vyměnila novou SIM kartu. Do čtrnácti dnů po vrácení z reklamace se vady vždy projevily znovu. Test baterie OK. Od poslední reklamace z konce května jsem tovární nastavení obnovovala již několikrát.


Produkt

Model ST23i, IMEI 355757058533759


Požadované řešení

Nechci vrátit peníze, ale chci ho vyměnit za jiný typ. Mobil této značky mám již druhý, ale bohužel jsem k ní ztratila důvěru.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému