Počet nahlášených stížností: | 1215 |
Z toho za letošní rok: | 10 |
Stále v řešení: | 5 |
V lednu 2014 jsem u společnosti O2 koupila mobil Sony ST23i Xperia Miro. V listopadu 2014 jsem ho poprvé reklamovala, že se při hovoru vypíná, volaný špatně slyší a naskakuje příprava interního uložiště. Po té jsem ho reklamovala ještě třikrát pro stejné vady. Pokaždé se mi vrátil s tím, že v průběhu testování se vady neprojevily a bylo obnoveno tovární nastavení, SW verze firmware v souladu s požadavky výrobce. Po třetí reklamaci jsem si vyměnila novou SIM kartu. Do čtrnácti dnů po vrácení z reklamace se vady vždy projevily znovu. Test baterie OK. Od poslední reklamace z konce května jsem tovární nastavení obnovovala již několikrát.
Model ST23i, IMEI 355757058533759
Nechci vrátit peníze, ale chci ho vyměnit za jiný typ. Mobil této značky mám již druhý, ale bohužel jsem k ní ztratila důvěru.
|
Tweet |