Společnost


KOVOTOUR PLUS s.r.o.

Počet nahlášených stížností:13
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#7598Neuznaná reklamace zájezdu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 2 dny 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.08.2015, před 5 lety

Libuše Pešlová

Znění stížnosti

V termínu 8.-18.7.2015 jsme byly na zájezdu v Černé Hoře, Ada Bojana. Asi v polovině pobytu se v pokoji objevil ve velkém množství nám neznámý lezoucí hmyz. Delegát v tom okamžiku v komplexu nebyl , nahlásily jsme to na recepci. 2.den přišla slečna se smetákem a lopatkou, sprej nebyl v areálu k dispozici. Další den ráno se hmyz objevil znovu a po návratu z výletu bylo hmyzu mnohonásobně více. Situaci jsme vyfotily a šly na recepci, přišla slečna se zbytkem spreje. Další den jsme to oznámily delegátovi, který nám opatřil sprej a nabídl výměnu pokoje, což pro nás již nebylo aktuální vzhledem k blížícímu se odletu. Sepsaly jsme reklamační protokol, který nám delegát podepsal. Po návratu jsme kvalitu ubytování reklamovaly s přiloženými fotografiemi, reklamace byla zamítnuta s tím, že klienti jsou v VOP informováni o výskytu hmyzu v jižních zemích a že jsme odmítly výměnu pokoje - jednalo se o 3 dny.


Požadované řešení

Finanční kompenzace - byla nabídnuta pouze sleva 500,- Kč na další zájezd od CK Kovotour mimo Last Minute.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.8.2015 11:42, před 5 lety

Cestovní kancelář odpovídá za to, že zájezd bude v souladu s uzavřenou smlouvou bez ohledu na to, zda závazky plynoucí z této smlouvy má plnit ona sama nebo jiný smluvený dodavatel. V případě nespokojenosti se spotřebitel může obrátit přímo na cestovní kancelář pořádající zájezd, popř. na cestovní agenturu, která jej zprostředkovala. Primárním nárokem je zjednání nápravy, a není-li to možné, pak již jen sleva přiměřená rozsahu a trvání vady. Sleva tedy přichází do úvahy za situace, kdy typicky není možné vadu odstranit nebo už na to není čas. Vodítkem může být Frankfurtská tabulka slev přiřazující k jednotlivým nedostatkům způsob výpočtu slevy.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.11.2015 19:57, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.