Společnost


JYSK s.r.o.

Počet nahlášených stížností:13
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#7770Neuznaná reklamace matrace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 15 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.09.2015, před 7 lety

Miroslav Vajdjak

Znění stížnosti

Dobrý den,
v roce 2008 jsem zakoupil dvě matrace (jedna za 7500,-) gold S60 Dreamzone, kde je záruka 15 let. Před dvěma měsíci jsem zjistil, že pod potahem na straně kde je paměťová pěna je prasklina. Je to u obou matrací jen na straně s paměťovou pěnou. Na druhé straně to je v pořádku. Matrace jsme pravidelně otáčeli.
Matrace jsem reklamoval a dostal zamítavou odpověď, že záruka se vztahuje pouze na pružinky v matraci a né na celé matrace. Přitom nikde není psané na co se záruka vztahuje, pouze je napsaná doba záruky.


Produkt

Gold S60 Dreamzone


Požadované řešení

Vrátit peníze nebo nové matrace.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.9.2015 10:30, před 7 lety

Podle občanského zákoníku může prodejce poskytnout spotřebiteli prodlouženou záruku za jakost, která přesahuje rozsah záruky stanovené v zákoně. Tyto účinky má i uvedení například záruční doby na obalu výrobku nebo v reklamě.

Prodejce však v takovém případě musí určit podmínky a rozsah prodloužení záruky. Pokud se prodejce omezí pouze na stanovení nové délky záruční doby, v takovém případě lze dovodit, že je nezbytné po celou dobu prodloužené záruky aplikovat zákonnou úpravu platnou během základní zákonné záruky.

Zákon připouští, aby prodejce pro rozšířenou záruku stanovil podmínky odlišné od zákonné úpravy, a to i zužujícím (restriktivním) způsobem oproti zákonu. Záleží v tomto konkrétním případě na tom, zda v době nákupu matrací rok 2008 byl prodejcem stanoven zužující rozsah poskytnuté prodloužené záruky na matrace, a to prokazatelným způsobem, například v záručním listě, záručním prohlášení a podobně.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.12.2015 18:17, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.