Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:565
Z toho za letošní rok:46
Stále v řešení:21
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 130 stížnostech.

#7794Finančně nevýhodný převod tarifu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.09.2015, před 7 lety

Petr Gillar

Znění stížnosti

Dne 20.7.2015 byl mi byla nabídnuta z Centra péče o zákazníka sl. Kristýnou Voráčkovou změna tarifu na výhodnější Red +. U Vodafonu jsme měli do 20.7.2015 4 čísla se smlouvou.
č.1.Business red 875 Kč
č.2.Business red 699 Kč
č.3.Business red 699 Kč
č.4. Fér tarif 480 Kč
------------------------
Celkem 2753 Kč
V telefonním hovoru mi bylo nabídnuto převedení třech čísel pod jedno na výhodnější tarif Red + za 1999 Kč. Samozřejmě jsem to uvítal, emailem mi byly zaslány žádosti o převody čísel, vše proběhlo jen s malou chybou na mé straně, kdy mi na jednom formuláři chybělo číslo OP.Číslo jsem doplnil. Poté přišel email s tím, že jedno číslo je na stejného majitele, tudíž nepůjde o převedení, ale sloučení čísel. Na mou přímou otázku, zda tomu rozumím správně a budu za všechna 4 čísla platit částku i s DPH 1999 Kč mi operátorka sdělila, že ano.Bohužel vyúčtování za srpen 2015 přišlo na částku 2679 Kč + složenka na dalších 1379 Kč.

Faktura:
č.1 Business red+ 1999 Kč
č.2.Business red+ člen 0 Kč
č.3. Tarif na míru 676 Kč
č.4. Tarif na míru 0 Kč
------------------------------
Celkem 2679 Kč

Složenka:
č.3. 70,31 Kč
č.4. 480 Kč + neuhrazený?? poplatek 799 Kč
------------------------
Celkem 1349 Kč.

Se všemi doklady jsem zašel na pobočku Vodafonu v Olomouci, kde mi zaměstnanec sdělil, že čísla byla pouze připsána k faktuře na jednoho plátce, ale fakticky nebyla převedena, jelikož to ani nejde, protože byla vázána smlouvou. V tomto případě se cítím záměrně podveden, smlouvu Red + nemohu vypovědět pod hrozbou 100% pokuty ve výši 1999*23 měsíců. U ostatních telefonních čísel je to v podstatě to samé. Jsem velmi zklamán praktikami fa. Vodafon, kdy mě nyní budou stát 4 čísla cca o 500 Kč více.V žádném případě bych nečekal takový chaos a nepřehlednost ve vyúčtování a hlavně nepravdivé odpovědi ze strany zaměstnanců na lince Péče o zákazníky.


Požadované řešení

Proto žádám, aby mi jako dlouholetému zákazníkovi vyšli vstříc a opravdu všechna čísla byla zúčtována společně v tarifu Business red+člen v částce 1999 Kč, nebo uvést smlouvy do původního stavu v červenci 2015 popřípadě jiné solidní řešení. V jiném případě se hodlám bránit soudní cestou.Děkuji za vyřízení.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.9.2015 11:20, před 7 lety

Nabídka a poskytnuté informace zaměstnancem společnosti jsou zavazující a podnikatel by měl jednou navržené podmínky dodržet, neboť zaměstnanec jedná jménem podnikatele dle § 430 odst. 1 občanského zákoníku jako jeho zástupce a právní jednání zaměstnance podnikatele zavazuje.

Podle § 63 odst. 1 písm. c) zákona o elektronických komunikacích musí být součástí každé smlouvy uzavřené mezi operátorem a zákazníkem údaje o ceně, popřípadě způsobu určení ceny, a způsobu získávání aktuálních informací o všech platných cenách služeb. Všechny informace o ceně služby tak musí být uvedeny přímo ve smlouvě.

Liší-li se cenové podmínky ve smlouvě od nabízených cenových podmínek, neměl by zákazník takovou smlouvu podepisovat. V případě, že takovou smlouvu podepsal a sleva z celkové ceny služeb nebyla sjednána písemně, musí zákazník prokázat toto ujednání o slevě.

Zákazník by měl v takovém případě vyúčtování u operátora reklamovat, a to nejpozději do 2 měsíců ode dne vyúčtování. Pokud bude reklamace zamítnuta, může zákazník do 1 měsíce od vyřízení reklamace podat návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace Českému telekomunikačnímu úřadu.

Reakce společnosti

Publikováno
18.9.2015 13:18, před 7 lety

Dobrý den, pane Gillare,

jestli změna tarifu neproběhla tak, jak Vám kolegyně slíbila, můžete podat reklamaci, na jejímž základě celou situaci důkladně prověříme. Jakým způsobem lze reklamaci uplatnit, píšeme na http://pece.vodafone.cz/app/answers/list/c/150,329/a_id/2079/.

Přeji pěkný den.

Martina Bakerová
Péče o zákazníky

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.10.2015 09:43, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.11.2015 08:47, před 7 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti se k případu vyjádřit. Stížnost proto uzavíráme.