Společnost


Petr Studnička

Počet nahlášených stížností:19
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

87%
13%
Toto skore je založeno na 8 stížnostech.

#7905Nevyzvednutý balík, nekomunikace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

23 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
29.09.2015, před 8 lety

Jan Hanák

Znění stížnosti

Dobrý den,
Od 18.9.2015 má e-shop nevyzvednutý balík, který jsem zaslal spolu s odstoupením od smlouvy v zákonné 14 denní lhůtě. Do dnešního dne je stále uložen na poště, budu ho asi muset zasílat znovu až se mi vrátí. Celou situaci nechápu, neboť p. Studnička se mnou normálně při a po nákupu komunikoval... jsem zklamán a stále zatím doufám v nápravu a vyřešení věci :/ Mimochodem tato situace není u něj poprvé a je toho plný internet... má nás zákazníky zjevně úplně na háku...

J. Hanák


Požadované řešení

Vyzvednutí balíku na poště, uznání odstoupení a vrácení peněz, tak jako u normálního obchodníka.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému