Společnost


Jadako s.r.o.

Počet nahlášených stížností:45
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

77%
23%
Toto skore je založeno na 9 stížnostech.

#8028Nevyřízená reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 3 dny 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.10.2015, před 7 lety

Josef LUDVÍK

Znění stížnosti

Zakoupil jsem paměťvou mikro SD kartu 128GB a Powerbank 20000mAh. Karta měla skutečnou kapacitu poze 16GB a Powerbanka měla skutečnou kapacitu 4000mAh. Kartu jsem zaslal zpět 10.8.2015 a Powerbank 20.8.2015, obojí s návrhem odstoupení od smlouvy a ve 14. denní lhůtě pro odstoupení. Asi po dvou týdnech jsem se informoval na stav, bylo mi řečeno, že toto se bude vyřizovat jako reklamace, tak jsem čekal. Po uplynutí měsíce jsem volal znovu a pak ještě mnohokrát, pořád jen výmluvy, na emaily nereagovali, přesto mi tvrdili, že mi vždy psali. Dnes se mi podařilo nějakým zázrakem znovu dovolat, zase nikdo o ničem nevěděl, zase snůška lží a výmluv, už toho mám dost.


Produkt

Mikro SD karta 128GB a Poverbank 20000mAh


Požadované řešení

Vrácení peněz, poštovného a náhradu za asi 10 hodně dlouhých telefonátů.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.10.2015 08:29, před 7 lety

Odstoupil-li spotřebitel od kupní smlouvy, společnost je povinná vrátit mu zaplacené peněžní prostředky včetně nákladů na dodání nejpozději do 14 dnů od odstoupení, případně od vrácení zboží, které je spotřebitel povinen vrátit do 14 dnů od odstoupení. Nesplněním této povinnosti ve stanovené lhůtě se společnost ocitá v prodlení a spotřebitel může požadovat i úroky z prodlení ve výši dle nařízení vlády č. 351/2013 Sb. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení uschoval.
Pokud bude podnikatel nadále v prodlení, doporučujeme spotřebiteli, aby mu zaslal tzv. předžalobní výzvu dle ustanovení § 142a občanského soudního řádu a vyzval ho k plnění ve lhůtě, která nesmí být kratší než 7 dnů před případným podáním žaloby k soudu.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.2.2016 15:21, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.