Počet nahlášených stížností: | 635 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den, cca pred tremi mesici jsme reklamovali u spolecnosti tmobile tablet. Pri vyzvednuti zbozi jsem zjistil, ze je tablet poskrabany na stredovem ramecku (v prijimacim protokolu reklamace o skrabancich ani zminka, protoze zadne nebyly). Pri rozporovani stavu zbozi po reklamaci nam pracovnik zdelil, ze prijimaci technik neni povinnen psat stav zbozi a zadost o odstoupeni od smlouvy zamitnul. Po mesicnim dohadovani tmobile uznal chybu a nabidl prekrytovani, nicmene- cenu prekrytovani bychom museli uhradit a tyto naklady by byly zpetne doplaceny formou slevy na pausalu... Prosim o vyjadreni se k tomuto problemu a navrh, jak postupovat dal. Jedine reseni aktualne vidim predani pripadu COI a medializaci celeho problemu, protoze toto jednani se jednoznacne neslucuje s obcanskym zakonikem ani s predeslym obchodnim zakonikem. Predem dekuji za radu
tablet samsung
Odstoupeni od kupni smlouvy
|
Tweet |