Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:635
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#8050Poškození zboží při reklamaci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

15 hodin 47 minut

Detail stížnosti

Publikováno
14.10.2015, před 8 lety

Roman Popelar

Znění stížnosti

Dobry den, cca pred tremi mesici jsme reklamovali u spolecnosti tmobile tablet. Pri vyzvednuti zbozi jsem zjistil, ze je tablet poskrabany na stredovem ramecku (v prijimacim protokolu reklamace o skrabancich ani zminka, protoze zadne nebyly). Pri rozporovani stavu zbozi po reklamaci nam pracovnik zdelil, ze prijimaci technik neni povinnen psat stav zbozi a zadost o odstoupeni od smlouvy zamitnul. Po mesicnim dohadovani tmobile uznal chybu a nabidl prekrytovani, nicmene- cenu prekrytovani bychom museli uhradit a tyto naklady by byly zpetne doplaceny formou slevy na pausalu... Prosim o vyjadreni se k tomuto problemu a navrh, jak postupovat dal. Jedine reseni aktualne vidim predani pripadu COI a medializaci celeho problemu, protoze toto jednani se jednoznacne neslucuje s obcanskym zakonikem ani s predeslym obchodnim zakonikem. Predem dekuji za radu


Produkt

tablet samsung


Požadované řešení

Odstoupeni od kupni smlouvy


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému