Společnost


OKAY Holding a.s. (OKAY s.r.o.; JENA - nábytek, s.r.o.)

Počet nahlášených stížností:159
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 57 stížnostech.

#8104Neuznana reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

7 měsíců 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.10.2015, před 4 lety

Eva Peskeova

Znění stížnosti

Pocitac zakoupeny 7.12.2013 prestal fungovat tri mesice pred vyprsenim zarucni doby. Po uplatnovani reklamace v prodejne odeslan na jejich servis. Bylo nam sdeleno ze vnitrek je zaprasen a z toho duvodu odesla graficka karta a zdroj. Oba najednou?! Reklamace nebyla uznana. Pry na zapraseny vnitrek se reklamace nevztahuje a opravu za 3400 kc si musime uhradit. Prosim o radu jak postupovat dale. Dekuji Eva Peskeova


Produkt

stolni pocitac Asus vyr.cislo: d9pdcg001dw2


Požadované řešení

Oprava na naklady prodejny v zarucni dobe


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.10.2015 21:37, před 4 lety

Kupující může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Přičemž se má dle 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že pokud se vada projeví v průběhu 6 měsíců od převzetí, věc byla vadná již při převzetí. Odpovědnost za vady se nevztahuje na běžné opotřebení a na mechanické poškození. Pokud se vada projeví později a mezi stranami existuje spor o to, zda se jedná o vadu nebo nikoli, může se spotřebitel obrátit na soudního znalce z oboru, který se bude zabývat existencí a povahou vytýkané vady. Současně by se měl vyjádřit k vlastnímu odůvodnění reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací. Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Reakce společnosti

Publikováno
28.10.2015 19:52, před 4 lety

Vážená paní Peskeová,

dovoluji si tímto reagovat na Váš podnět.

Velice mne mrzí, že jste nucena se zakoupený notebookem řešit podobné nepříjemnosti. Rádi prověříme veškeré okolnosti celého případu, ovšem prosím Vás o sdělení podrobnějších informací, např. čísla účtenky, čísla reklamačního řízení apod., abychom se situací mohli začít okamžitě zabývat.
Informace nám můžete předat buď prostřednictvím tohoto portálu, nebo na e-mailovou adresu as01.es@okaycz.eu. Naši reklamační specialisté ihned situaci prověří.

Pevně věřím, že celou záležitost společně vyřešíme k Vaší spokojenosti.

S pozdravem a přáním hezkého dne,

Lucie Rosypalová,
vedoucí oddělení komunikace
Okay.cz


Eva Peskeova

Reakce spotřebitele

Publikováno
29.10.2015 15:44, před 4 lety

Dobry den pani Rosypalova.
Dekuji za Vasi reakci k me stiznosti. Stolni pocitac Asus byl zakoupen 7.12.2013na prodejne 1084 Armenska Kladno 272 01. Cislo danoveho dokladu: FO84125758 a cislo o prijmu vyrobku: 1084/15100002 ze dne 1.10.2015. Z prodejny mi zaslali sms ze si mam vyzvednout pocitac (neopraveny). Mam si ho vyzvednout nebo pockat, jak se vyjadri Vasi technici? Plne doufam, ze situaci vyresime k oboustranne spokojenosti. Jsem dosud Vasim spokojenym zakaznikem a nerada bych byla zklamana Vasi spolecnosti. Cekam na dalsi Vase vyjadreni. S pozdravem Eva Peskeova.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2015 15:55, před 4 lety

Stížnost nyní přeřazujeme zpátky na společnost, aby mohla na vývoj případu reagovat.

Reakce společnosti

Publikováno
11.11.2015 21:40, před 4 lety

Vážená paní Peškeová,

dovolte mi na tomto místě reagovat na Váš podnět.

Celou situací se zabýval náš reklamační specialista, který prověřil veškeré okolnosti. Jako zákaznice si Vás velice vážíme a samozřejmě si dobře uvědomujeme, jak je pro Vás situace nepříjemná.
Proto bychom Vám rádi vyšli vstříc a zajistili Vám bezplatnou opravu počítače. Dovoluji si Vás proto nyní pozvat k návštěvě prodejny OKAY 1084, kde s Vámi personál vyřídí veškeré administrativní náležitosti. Počítač bude odeslán znovu do servisu a oprava bude provedena na náklady naší společnosti.

Pevně věřím, že s uvedeným řešením budete spokojena a celou záležitost tak budeme moci uzavřít k Vaší spokojenosti. Budeme rádi, když svou spokojenost s vyřízením reklamace vyjádříte prostřednictvím hodnocení na tomto portále.

S pozdravem a přáním hezkého dne,

Lucie Rosypalová,
vedoucí oddělení komunikace
Okay.cz


Eva Peskeova

Reakce spotřebitele

Publikováno
15.11.2015 21:37, před 4 lety

V sobotu 14.11. jsem navstivila prodejnu OKAY na Kladne,abych se domluvila na dalsim postupu ohledne opravy naseho pocitace. Ukoncili jsme puvodni neuspesnou reklamaci uplatnovanou na prodejne. Sepsali jsme novou dohodu o bezplatne oprave pocitace. Na muj dotaz, kdo me bude informovat,az bude pocitac opraven a pripraven k vyzvednuti mi pan prodavac sdelil, ze uz to neni jejich problem a starost,ale ze me snad nekdo oslovi. Dal mi jasne najevo ze uz ho to nezajima. Proto by jsem radsi konecny komentar napsala, az budu mit opraveny a funkcni pocitac doma. Ale pokud je toto posledni moznost se vyjadrit, tak bych chtela velmi podekovat pani Rosypalove za pomoc pri reseni meho problemu. Dekuji. Ale v prvni rade dekuji dtestu, ze pomahaji bezradnym zakaznikum v jejich bezvychodnych situacich. Dekuji. S pozdravem Eva Peskeova

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.4.2016 10:30, před 4 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.


Eva Peskeova

Uzavření stížnosti

Publikováno
20.5.2016 21:18, před 4 lety

Hodnocení: