Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:644
Z toho za letošní rok:123
Stále v řešení:55
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

61.8 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (398 z 644)

Hodnocení spokojenosti

51%
49%
Uvedená procenta vychází z 91 hodnocení od spotřebitelů help

#82408Zásilka nebyla vložena do Z-boxu Vejdovského Olomouc

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

17 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.07.2025, před 17 dny

Katka Metzova

Znění stížnosti

Po výzvě, že zásilka je umístěna v Z-boxu jsem se v následujících třech dnech pokusila 4-krát vyzvednout zásilku. Zásilka v Z-boxu nebyla nalezena. Zřejmě nebyla ani vložena. Tento problém řeším už s druhou zásilkou na stejném Z-boxu Vejdovského, Olomouc. Problém s doručováním nastal až s doručováním do Z-boxu.

Když jsem se pokusila problém řešit na zákaznickém servisu, tak nejdříve byli zdvořilí (myslím tím živého operatora) a při následujích hovorech jsem se po ztadání čísla zásilky už nikdy nedovolala (v různé časy, různé dny)


Produkt

číslo zásilky ***


Požadované řešení

Prosím, oznemte mi, jak situaci řešíte


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.7.2025 15:16, před 17 dny

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.7.2025 16:33, před 12 dny

Dobrý den, paní Metzova, je dobře, že jste se obrátila na operátory. Prosíme v takové situaci o trpělivost. Jakmile budou mít kolegové nové zprávy, měli by vás hned kontaktovat. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.