Počet nahlášených stížností: | 1269 |
Z toho za letošní rok: | 24 |
Stále v řešení: | 12 |
Dobrý den,
dne 4.4.2014 jsem koupil v prodejně ALZA notebook Lenovo (kupováno na firmu). Zhruba v polovině tohoto roku jsem se rozhodl přeinstalovat operační systém. Po prvním restartu však již NB nenaběhl (zůstala pouze svítit obrazovka bez jakékoliv informace). Zkoušel jsem ho restartovat nejprve pomocí tlačítka power a poté pomocí tlačítka recovery key na boku NB (pomocí hrotu propisky) v zapnutém i vypnutém režimu. Bez výsledku.
28.7.2015 jsem dal NB do reklamace s tím, že byl přijat bez známek poškození. Zboží bylo zasláno do servisu, odkud přišla 14.8.2015 informace, že je zboží poškozeno (poškozený case přístroje - zamáčknutý recovery key). NB tedy nemůže být opraven v rámci záruky, ale posílají cenový návrh na opravu mechanických částí. I když jsem si nebyl vědom toho, že bych promáčknutí způsobil, tak NB potřebuji k práci a tudíž jsem s cenovým návrhem souhlasil. Poslali jsme NB zpět do servisu s informací, že s cenovým návrhem souhlasím a žádám o opravu.
28.10.2015 byl poslán NB zpět na prodejnu s vyjádřením, ze nemají náhradní díly. Na prodejně ALZA jsem dostal jsem kontakt na jiný servis, kde si ovšem účtují za diagnostiku i za transport NB do servisu. Poraďte prosím, jak teď postupovat - co když se ukáže, že mechanické poškození není příčinou problému, mohu potom uplatnit záruční opravu ?
Předem díky.
Notebook Lenovo IDEAPad s510p
Ideálně výměna zboží / vrácení peněz. Jsem ochotný přistoupit i na zaplacení opravy za přijatelnou cenu (pokud se ukáže opodstatněná a problém se tím skutečně vyřeší), ale nehodlám si už dopisovat se servisem a řešit to osobně.
|
Tweet |