Společnost


AZ Retail s.r.o.

Počet nahlášených stížností:15
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

20 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (3 z 15)

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Uvedená procenta vychází z 5 hodnocení od spotřebitelů help

#82702Diskriminace zákazníka

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

3 měsíce 17 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.07.2025, před 4 měsíci

Rudolf Hruboň

Znění stížnosti

Dobrý den,

po 3 letech se opakuje problém s tímto bazarem, který mi odmítá prodat zboží s vysvětlením "Dobrý den. S provozovateli vládou blokovaných dezinformačních serverů nechci mít vůbec nic společného. Díky za pochopení. Karel."

Podán podnět na ČOI, která se již vyjádřila, že provozovatele bazaru už prověřuje s podezřením na porušení ustanovení § 6 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, kde se zakazuje diskriminace spotřebitele.

S pozdravem
Rudolf Hruboň


Požadované řešení

Obnovení možnosti nakupovat


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.8.2025 12:14, před 3 měsíci

V souladu s ustanovením § 2 odst. 3 zákona 198/2009 Sb., antidiskriminační zákon, se přímou diskriminací rozumí takové jednání, včetně opomenutí, kdy se s jednou osobou zachází méně příznivě, než se zachází nebo zacházelo nebo by se zacházelo s jinou osobou ve srovnatelné situaci, a to z důvodu rasy, etnického původu, národnosti, pohlaví, sexuální orientace, věku, zdravotního postižení, náboženského vyznání, víry či světového názoru.

Nepřímou diskriminací se v souladu s ustanovením § 3 odst. 1 téhož zákona rozumí takové jednání nebo opomenutí, kdy na základě zdánlivě neutrálního ustanovení, kritéria nebo praxe je z některého z důvodů uvedených v § 2 odst. 3 osoba znevýhodněna oproti ostatním. Nepřímou diskriminací není, pokud toto ustanovení, kritérium nebo praxe je objektivně odůvodněno legitimním cílem a prostředky k jeho dosažení jsou přiměřené a nezbytné.

Dle ustanovení § 6 zákona č. 634/1995 Sb., o ochraně spotřebitele, prodávající nesmí při prodeji výrobků nebo poskytování služeb spotřebitele diskriminovat.

Pokud má spotřebitel pocit, že byl zkrácen na svých právech, může se obrátit na Českou obchodní inspekci, jak dle popisu pravděpodobně učinil.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.8.2025 16:20, před 3 měsíci

Dobrý den. Za nás bychom to tím udáním na ČOI asi uzavřeli. Dezinformační web narodninoviny.cz provozovaný panem Hruboněm, který byl zablokovaný 25. 2. 2022 z příkazu vlády ČR z důvodu šířící dezinformací nebezpečných z hlediska bezpečnosti státu je pro nás pádným důvodem se od tohoto člověka naprosto distancovat a neriskovat poškození naší dobré pověsti tímto člověkem. Pokud pomineme tu morální stránku věci, nedává logicky smysl, aby u nás pan Hruboň sám vůbec chtěl nakupovat, když jsme z jeho pohledu tak špatným obchodem. OdKarla.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.8.2025 10:00, před 3 měsíci

Děkujeme společnosti za poskytnuté vyjádření.

K našemu vyjádření doplňujeme, že přes výše uvedené si podnikatel může zvolit, s kým smlouvu uzavře a s kým nikoliv - nesmí tak však činit diskriminačně.

Protože je již věc předána ČOI, přeřazujeme stížnost na spotřebitele, aby mohl o výsledku šetření informovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.10.2025 15:23, před měsícem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
2.10.2025 16:03, před měsícem


Rudolf Hruboň

Dobrý den,

protože prodejce nejeví ochotu změnit svůj přístup, jsem nucen pokračovat v řešení prostřednictvím kontrolního orgánu (ČOI).

S pozdravem
Rudolf Hruboň

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.10.2025 16:55, před měsícem

Dobrý den. V pořádku, nic jiného, než udání bychom od vás ani nečekali. Ale třeba vezmete rozum do hrsti a zjistíte, že u e-shopu, který vlastně ani nemáte rád, přeci nedává smysl nakupovat a naše cesty se navždy rozejdou. A ušetříte tak práci spoustě lidem, které do vašeho vykonstruovaného sporu zatahujete, včetně sebe :)

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.11.2025 13:55, před 10 dny

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
5.11.2025 14:06, před 10 dny


Rudolf Hruboň

Dobrý den,

v současné době je stížnost prověřována ČOI. Dle jejího předběžného vyjádření prověřují v současné době více podnětů týkajících se tohoto prodejce.

S pozdravem
Rudolf Hruboň

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.11.2025 16:41, před 10 dny

Dobrý den. Každý den odešlu několik tisíc objednávek. Pokud vašim tvrzením chcete nějak evokovat, že "jsou se mnou problémy", tak já si naopak myslím, že na to, kolik lidí řeší své spory a domáhá se svého různým udáváním a nahlašováním je to skvělý výsledek, že mě nahlásilo jen několik jednotek zákazníků. Zákony dodržuji, takže s kontrolami nemám problém. Ani bych si kvůli těm pár jednotkám zákazníků, kteří pohrdají systémem, vyhledávají chaos a za všech okolností rozsévají zlo netroufl mít něco v nepořádku. Jen je mi občas těch úředníků až lidsky líto, pokud se na ně obrací lidé, jako vy. Přitom stačilo jen jít nakupovat někam jinam, když se vám můj obchod nelíbí. Tak jednoduché to je. Já vás rozhodně nenutím u mě nakupovat. A není mou povinností obsloužit každého, pokud k tomu mám legitimní důvody, což ve vašem konkrétním případě zcela jistě mám (vizte Smluvní svoboda, Povinnost jednat poctivě a v souladu s dobrými mravy, Ochrana zaměstnanců, ...). Karel

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.