Počet nahlášených stížností: | 819 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den. Jmenuji se Ladislav Sůva. Trvalé bydliště mám Podveky 72. Dcera vlastní chalupu Podveky 46. ale trvale zde nebydlí. Na chalupu občas chodím. Nikdo zde nebydlí. Je využívána jen o prázdninách. A právě dne 6.11.2015, při hrabání listí jsem našel náhodou v plotě, zasypané listím nějaký balíček a dopis. Balíček jsem neotevřel,jelikož firmu neznám a nic jsem si neobjednal ani písemně, ani telefonicky.Dopis jsem otevřel a k mému zděšení v něm byla upomínka , že mám zaplatit za zboží včetně poplatku z prodlení ve výši 208,-Kč. Žádné zboží jsem nikdy nepřevzal. Na uvedeném čísle nemám trvalý pobyt a nikdy jsem neměl. Před více jak 10-ti lety jsem zde provozoval živnost. Tato je více jak 10 let zrušena. Pokud tedy nějaký balíček pošta na toto číslo doručila s strčila jej do plotu, kdoví kde skončil. Na tomto čísle tvale nebydlím ani zde nemám poštovní schránku. Pošťačky se u nás často střídají a nové se řídí číslem a ne jménem. Co s tím mám dělat?
V pondělí vrátím poště neotevřený balíček, ale co s dlužnou částkou? Jak mám postupovat? Jak přišla firma k této adrese?
Budu velmi rád za jakoukoli radu. Velmi děkuji. Sůva Ladislav,
trvale bytem Podveky 72.
Výmaz z databáze firmy. Stornování upomínky.
Žádné zasílání balíčků.
|
Tweet |