Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:819
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#8275Balíček od firmy a upomínka za nezaplacení předešlé zásilky

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

12 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.11.2015, před 8 lety

Ladislav Sůva

Znění stížnosti

Dobrý den. Jmenuji se Ladislav Sůva. Trvalé bydliště mám Podveky 72. Dcera vlastní chalupu Podveky 46. ale trvale zde nebydlí. Na chalupu občas chodím. Nikdo zde nebydlí. Je využívána jen o prázdninách. A právě dne 6.11.2015, při hrabání listí jsem našel náhodou v plotě, zasypané listím nějaký balíček a dopis. Balíček jsem neotevřel,jelikož firmu neznám a nic jsem si neobjednal ani písemně, ani telefonicky.Dopis jsem otevřel a k mému zděšení v něm byla upomínka , že mám zaplatit za zboží včetně poplatku z prodlení ve výši 208,-Kč. Žádné zboží jsem nikdy nepřevzal. Na uvedeném čísle nemám trvalý pobyt a nikdy jsem neměl. Před více jak 10-ti lety jsem zde provozoval živnost. Tato je více jak 10 let zrušena. Pokud tedy nějaký balíček pošta na toto číslo doručila s strčila jej do plotu, kdoví kde skončil. Na tomto čísle tvale nebydlím ani zde nemám poštovní schránku. Pošťačky se u nás často střídají a nové se řídí číslem a ne jménem. Co s tím mám dělat?
V pondělí vrátím poště neotevřený balíček, ale co s dlužnou částkou? Jak mám postupovat? Jak přišla firma k této adrese?
Budu velmi rád za jakoukoli radu. Velmi děkuji. Sůva Ladislav,
trvale bytem Podveky 72.


Požadované řešení

Výmaz z databáze firmy. Stornování upomínky.
Žádné zasílání balíčků.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému