| Počet nahlášených stížností: | 392 |
| Z toho za letošní rok: | 24 |
| Stále v řešení: | 1 |
Dňa 29.8.2025 som cestoval vlakom obchodom 13:38 z Břeclavi do Prahy . Nefungoval zábavný portál. Po dopyte sprievodkyne mi bolo oznámené že nefunguje a ospravedlňujeme sa za spoločnosť. Lenže dňa 31.8.2025 o 13:16 som sa vracal späť z Prahy do Břeclavi a opäť ten istý problém. Chcem vedieť prečo teda ponúkate ten zábavný portál keď vám vôbec nefunguje. Mám nárok na vrátenie určitej časti peňazí?
Vrátiť časť peňazí alebo neuvadzat zábavný portál v ponuke.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy. V tomto případě by v rámci reklamace připadala v úvahu přiměřená sleva.
Reklamaci je možné uplatnit prostřednictvím formuláře na webové adrese: https://regiojet.cz/sluzby/vase-podnety. Prostřednictvím tohoto formuláře je taktéž možné nahlásit stížnosti na chování zaměstnanců.
Zároveň dopravce na svých stránkách uvádí následující: Cestující bere na vědomí, že případné poskytnutí inzerovaných nadstandardních služeb, zejména teplých a studených nápojů, občerstvení, připojení k WI-FI, připojení k zábavnímu portálu, denního tisku, asistence stewarda/ky a dalších marketingových bonusů, je zcela v dispozici dopravce a cestujícímu uzavřením přepravní smlouvy nevzniká nárok na jejich poskytnutí.
Protože však tato informace není uvedená při samotné koupi jízdenek, domníváme se, že tuto informaci lze považovat za překvapivou ve smyslu § 1753 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník a není tak vůči spotřebiteli účinná.
Co se týká výše uvedené informace na stránkách společnosti, mohlo by se rovněž na základě zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele jednat o klamavou obchodní praktiku, která vede nebo může vést spotřebitele k rozhodnutí ohledně koupě, které by jinak neučinil.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vyjádření dTestu
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Vyjádření dTestu
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.