Počet nahlášených stížností: | 192 |
Z toho za letošní rok: | 10 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
Objednal jsem nákup v Albertu přes Foodoru. Albert provedl náhrady, které jsou naprosto nepřijatelné a podstatně dražší, než objednané položky. Foodora problém odmítá řešit s tím, že obchod na to má právo a já si připadám okraden. Chápal bych náhrady, které vyjdou cenově stejně, ale toto je nepřijatelné a postup foodory, je trestuhodný. Nabízí službu, za kterou odmítají nést odpovědnost.
Velké objednané balení Felix vyjde na cca 79 Kč/kg náhrada ovšem 129 Kč/kg. Objednaný sýr 180 Kč/kg náhrada 230 Kč/kg. 4x burek za 60, náhrada 4x croissant za 95.
Vrácení kupní ceny za neobjednané položky. Změna přístupu k náhradám.
|
Tweet |
Jelikož Foodora ve svých obchodních podmínkách uvádí, že vystupuje při uzavírání kupní smlouvy pouze jako Zprostředkovatel, označili jsme jako subjekt stížnosti společnost Albert Česká republika, s.r.o.
Společnost Albert Česká republika, s.r.o. ve svých obchodních podmínkách (4. OBJEDNÁVKA ZBOŽÍ, UZAVŘENÍ A UKONČENÍ KUPNÍ SMLOUVY) uvádí: Namísto zboží přesně specifikovaného v Objednávce je Albert oprávněna dodat jiné zboží, pokud takové zboží svým charakterem a zpracováním ve všech ohledech odpovídá zboží uvedenému v Objednávce (náhradní plnění). V případě dodání náhradního plnění je Uživatel oprávněn odmítnout převzetí takového plnění. V případě Doručení a převzetí jiného zboží než specifikovaného v Objednávce, je Uživatel oprávněn odstoupit od smlouvy dle podmínek stanovených v Poučení, které tvoří jako Příloha č. 1 nedílnou součást těchto Podmínek prostřednictvím vyplněného vzorového formuláře pro odstoupení, který tvoří jako Příloha č. 2 nedílnou součást těchto Podmínek.
V tomto případě máme za to, že by spotřebitel mohl uplatnit odstoupení od smlouvy z důvodu toho, že zboží neodpovídá zboží specifikovanému v objednávce.
Vedle toho může také spotřebitel uplatnit reklamaci prostřednictvím Albert klientského centra na telefonním čísle +420 800 282 282 anebo na emailové adrese online@albert.cz, které rovněž slouží pro podrobné informace o uplatnění práv z vadného plnění či ze záruky za jakost.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.