Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:479
Z toho za letošní rok:16
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

1.7 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (8 z 479)

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Uvedená procenta vychází z 3 hodnocení od spotřebitelů help

#83317Problém při uplatnění Clubcard kuponu – zamítnutí z důvodu „jiné Clubcard“

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

21 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.09.2025, před měsícem

Jan Kubík

Znění stížnosti

Dne 6. 9. 2025 jsem v hypermarketu Tesco Česká Třebová provedl nákup za 499,22 Kč, splňující podmínku pro uplatnění Clubcard kuponu v hodnotě 80 Kč (platnost kuponu od 28. 8. do 7. 9. 2025). Po načtení své Clubcard mi pokladna vytiskla tento slevový kupon. Pokus o jeho uplatnění byl pokladnou zamítnut, přestože veškeré podmínky (datum, částka, platná Clubcard) byly dodrženy.

Obsluha samoobslužné pokladny se snažila kupon uplatnit, ale bez úspěchu. Obrátil jsem se proto na Tesco zákaznickou podporu. Po předložení všech dokladů (účtenka, kupon, karta Clubcard) mi bylo sděleno, že kupon „patří jiné Clubcard“ a nemá být přiřazen k mému účtu. Tuto informaci odmítám: kupon byl zcela jistě vytištěn po načtení mé Clubcard, na účtence je číslo mé Clubcard, nákup i pokus o uplatnění proběhly zcela regulérně.

Je velice nevhodné, aby byl zákazník, který pouze upozorní na zřejmý systémový nedostatek (chyba při párování kuponů v Clubcard systému), obviňován z nekalého jednání či podvodu. Podle jazykového vyjádření podpory, jako bych kupon našel někde v odpadkovém koši – to je neakceptovatelné a ponižující.


Požadované řešení

Požaduji:

zpětné uplatnění kuponu na uvedenou transakci, případně jinou adekvátní nápravu (např. vystavení náhradního voucheru nebo vrácení 80 Kč),

korekci v evidenci Clubcard a omluvu za nevhodné jednání,

upozornění Tesco na systémovou chybu, která poškozuje zákazníky a důvěru v program Clubcard.

Vše doložím naskenovanou účtenkou s datem, kuponem s podmínkami, dokladem o Clubcard.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.9.2025 15:45, před měsícem

Z popisu spotřebitele si nejsme jisti o jaký kupon se jedná, a proto nejsme schopni zjistit pravidla jeho uplatnění. V případě, že zákazník splňuje veškeré podmínky pro uplatnění slevy, měla mu být sleva poskytnuta. Spotřebitel by v opačném případě mohl požadovat uhrazení dané částky.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.10.2025 10:25, před měsícem

Spotřebitel nás informoval, že mu společnost poskytla v rámci nápravy 800 bodů na Club Card s čímž souhlasil. Stížnost proto uzavíráme s dosažením dohody stran.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.