| Počet nahlášených stížností: | 479 |
| Z toho za letošní rok: | 16 |
| Stále v řešení: | 2 |
66%
34%
Dne 6. 9. 2025 jsem v hypermarketu Tesco Česká Třebová provedl nákup za 499,22 Kč, splňující podmínku pro uplatnění Clubcard kuponu v hodnotě 80 Kč (platnost kuponu od 28. 8. do 7. 9. 2025). Po načtení své Clubcard mi pokladna vytiskla tento slevový kupon. Pokus o jeho uplatnění byl pokladnou zamítnut, přestože veškeré podmínky (datum, částka, platná Clubcard) byly dodrženy.
Obsluha samoobslužné pokladny se snažila kupon uplatnit, ale bez úspěchu. Obrátil jsem se proto na Tesco zákaznickou podporu. Po předložení všech dokladů (účtenka, kupon, karta Clubcard) mi bylo sděleno, že kupon „patří jiné Clubcard“ a nemá být přiřazen k mému účtu. Tuto informaci odmítám: kupon byl zcela jistě vytištěn po načtení mé Clubcard, na účtence je číslo mé Clubcard, nákup i pokus o uplatnění proběhly zcela regulérně.
Je velice nevhodné, aby byl zákazník, který pouze upozorní na zřejmý systémový nedostatek (chyba při párování kuponů v Clubcard systému), obviňován z nekalého jednání či podvodu. Podle jazykového vyjádření podpory, jako bych kupon našel někde v odpadkovém koši – to je neakceptovatelné a ponižující.
Požaduji:
zpětné uplatnění kuponu na uvedenou transakci, případně jinou adekvátní nápravu (např. vystavení náhradního voucheru nebo vrácení 80 Kč),
korekci v evidenci Clubcard a omluvu za nevhodné jednání,
upozornění Tesco na systémovou chybu, která poškozuje zákazníky a důvěru v program Clubcard.
Vše doložím naskenovanou účtenkou s datem, kuponem s podmínkami, dokladem o Clubcard.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Z popisu spotřebitele si nejsme jisti o jaký kupon se jedná, a proto nejsme schopni zjistit pravidla jeho uplatnění. V případě, že zákazník splňuje veškeré podmínky pro uplatnění slevy, měla mu být sleva poskytnuta. Spotřebitel by v opačném případě mohl požadovat uhrazení dané částky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.
Vyjádření dTestu
Spotřebitel nás informoval, že mu společnost poskytla v rámci nápravy 800 bodů na Club Card s čímž souhlasil. Stížnost proto uzavíráme s dosažením dohody stran.