Společnost


Bolt Services CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:51
Z toho za letošní rok:10
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

2 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (1 z 51)

#83326Vadné doručení

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 26 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.09.2025, před měsícem

Kristian Kmonicek

Znění stížnosti

Objednal jsem si 20 mc nuggets, obdržel jsem pouze 8 studených mc nuggets. Podpora reaguje záměrně pomalu a nenabizí kompenzaci za službu a z větší půlky nedoručenou objednávku. Nabizi pouze vraceni penez za 11 mcnuggets, a to nedává smysl.

Současně, pokud podpora se po 10 minutách rozhodne reagovat, tak je z konverzace zřejmé, že si mě pouze dobírají.

Není to poprvé, co jsem takto nespokojen s jejich službou při chybě na jejich straně. Naposled mi taky nebylo vyhoveno, ackoliv mi vubec nebyla objednavka ani dorucěna. Nyni sice byla, ale absolutne nedostatečně (studených 40% z objednaného produktu)


Produkt

Místo 20 teplych mcnuget, 8 studených


Požadované řešení

Plná refundace a omluva


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.9.2025 15:35, před měsícem

Pokud bylo poskytnuto plnění, které neodpovídá objednávce, je možné zboží reklamovat. Vzhledem k tomu, že se jedná o potraviny, je potřeba reklamaci uplatnit bez zbytečného odkladu.

Společnost BoltFood se v bodě 5 svých obchodních podmínek (https://bolt.eu/cs-cz/legal/tnc-clients/?category=delivery) zavazuje, že stížnosti ohledně objednaného zboží je možné směřovat i skrze formulář na jejich webových stránkách a v případě, že uzná oprávněnost stížnosti se pokusí zprostředkovat smírné řešení mezi spotřebitelem a prodejcem. Případně může i navrátit spotřebiteli peníze. Stížnost skrze platformu BoltFood je potřeba podat do 1 měsíce od poskytnutí plnění.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2025 10:56, před 16 dny

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.