| Počet nahlášených stížností: | 51 |
| Z toho za letošní rok: | 10 |
| Stále v řešení: | 3 |
Objednal jsem si 20 mc nuggets, obdržel jsem pouze 8 studených mc nuggets. Podpora reaguje záměrně pomalu a nenabizí kompenzaci za službu a z větší půlky nedoručenou objednávku. Nabizi pouze vraceni penez za 11 mcnuggets, a to nedává smysl.
Současně, pokud podpora se po 10 minutách rozhodne reagovat, tak je z konverzace zřejmé, že si mě pouze dobírají.
Není to poprvé, co jsem takto nespokojen s jejich službou při chybě na jejich straně. Naposled mi taky nebylo vyhoveno, ackoliv mi vubec nebyla objednavka ani dorucěna. Nyni sice byla, ale absolutne nedostatečně (studených 40% z objednaného produktu)
Místo 20 teplych mcnuget, 8 studených
Plná refundace a omluva
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud bylo poskytnuto plnění, které neodpovídá objednávce, je možné zboží reklamovat. Vzhledem k tomu, že se jedná o potraviny, je potřeba reklamaci uplatnit bez zbytečného odkladu.
Společnost BoltFood se v bodě 5 svých obchodních podmínek (https://bolt.eu/cs-cz/legal/tnc-clients/?category=delivery) zavazuje, že stížnosti ohledně objednaného zboží je možné směřovat i skrze formulář na jejich webových stránkách a v případě, že uzná oprávněnost stížnosti se pokusí zprostředkovat smírné řešení mezi spotřebitelem a prodejcem. Případně může i navrátit spotřebiteli peníze. Stížnost skrze platformu BoltFood je potřeba podat do 1 měsíce od poskytnutí plnění.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.
Vyjádření dTestu
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.