| Počet nahlášených stížností: | 51 |
| Z toho za letošní rok: | 10 |
| Stále v řešení: | 3 |
Dobrý den,
ráda bych se na vás obrátila se stížností k objednávce od Bolt food 19.09. v 18:03, protože podpora Bolt food můj problém odmítá řešit.
Platba byla stržena za objednávku jídla, která nikdy nedorazila. Podle podpory Bolt food jsme údajně nezvedali telefon a tak kurýr nechal objednávku u vchodových dveří, kam jsme vyběhli hned, jakmile se status objednávky nečekaně změnil z doručování na "Doručeno". Kurýr ani objednávka zde ale nebyli. Podotýkám, že nikdo nevolal ani nezvonil na domovní zvonek a podle důkazu, který nám byl poskytnut od podpory, kurýr neměl v telefonu ani simkartu, takže nám nikdy volat nemohl. Jeho jediná snaha o další kontakt byla údajně přes aplikaci Bolt food v chatu u objednávky, na který jsme nikdy nedostali notifikaci, stejně jako na fakt, že je kurýr je již na místě. Ze strany Podpory Bolt také nebyla provedena žádná kontrola kurýrova tvrzení, že nezvedáme telefon a celá věc byla vyřešena na základě již zmiňovaného screenshotu. Jejich jednání a postup kurýra je podle mého v rozporu s jejich VOP. Konkrétně v sekci 4.3. a 7.2.
Objednávka jídla přes Bolt Food
Již jsme kontaktovali naši banku s příslušnou dokumentací a s žádostí o stornování platby. V případě, že by banka žádost zamítla, žádám od společnosti Bolt řádnou kompenzaci nedoručené objednávky. Nezávisle na vrácení či nevrácení platby také žádám o důsledné proškolení dotyčného kurýra o nedodržení správného postupu doručení příp. konfrontaci ohledně podezřelých praktik při doručování této konkrétní objednávky a důslednějšího prošetření toho, jak s naší objednávkou ve skutečnosti naložil, aby se toto jednání neopakovalo v dalších objednávkách od jiných zákazníků Bolt Food.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Poskytovatel služby má povinnost poskytnout objednanou službu řádně a včas. Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci.
Zákaznickou podporu společnosti Bolt Services CZ s.r.o. je možné kontaktovat:
- prostřednictvím aplikace, a to kliknutím na sekci “Podpora” v menu a zasláním zprávy;
- e-mailem: info@bolt.eu.
Je na společnosti, aby prokázala, že zboží bylo spotřebiteli řádně doručeno, jestliže toto doručení neprokáže, je povinna vrátit spotřebiteli jeho peníze.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní vyjádřila.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.
Vyjádření dTestu
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.