| Počet nahlášených stížností: | 27 |
| Z toho za letošní rok: | 10 |
| Stále v řešení: | 5 |
Píši stížnost na autobus,který má z Tísku odjíždět 5:59,opakované dost velké zpoždění ,což je dost velký problém,když mám v Bílovci být 6:07 a vlak mi jede 6:22.
262 směr Bílovec
odstranění těchto problémů a zpoždění
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Kontakty na společnost Z-Group bus a.s. nalezne spotřebitel na webové adrese: https://zgroupbus.cz/kontakty/#.
Vyjádření dTestu
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.