Společnost


Z-Group bus a.s.

Počet nahlášených stížností:27
Z toho za letošní rok:10
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (0 z 27)

#83943Včasné a předčasné odjezdy

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

2 dny 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
12.11.2025, před 2 dny

tereza novaková

Znění stížnosti

Dne 11.11 2025 na zastávce Rataje točna má být každý pracovní den autobus 7:24. Linka/Spoj 7712272/12 řidič 1054 čas 7:22. Autobus opakovaně přijíždí dřív a odjíždí dřív. Když autobus projíždí město tak má kolikrát zpoždění i deset minut z toho to na idos ani nenapíšou a já když do školy přijdu pozdě nemůžu se ani prokázat že měl autobus zpoždění a že to není má vina. Zkoušela jsme i jet autobuse který jezdívá 7:10 ale tento autobus má stejný problém….. Pan řidič není vždy příjemný například několikrát vidím dítě, které je maximálně ve 3 třídě jde si dobít zetku a pan řidič na něho začne řvát, že neumí se zetkou. Nechápu jak se dospělí muž může chovat k takhle malému dítěti, když to dítě pomalu ani neví kam jede, když mu to neřeknou rodiče…. Tohle chovaní už trvá minimálně 3 roky. Moje stížnost je taková, že musím vycházet dřív z domu, i když na zastávce má být autobus v jiném času např.: autobus měl odjet 7:24 ale odjížděl 7:20


Produkt

Kroměříž


Požadované řešení

Pan řidič by jsi měl uvědomit kdy má přijíždět a odjíždět chápu, že nemůže za to že ráno v Kroměříži dost zasekané město a, že přijíždí později než by měl. Chovaní pana řidiče by se taky hodilo uklidnit a mít trochu trpělivosti k malým děti co jezdi autobusem.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.11.2025 16:17, před 7 hodinami

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Kontakty na společnost Z-Group bus a.s. nalezne spotřebitel na webové adrese: https://zgroupbus.cz/kontakty/#.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.