Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:785
Z toho za letošní rok:264
Stále v řešení:93
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

62.4 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (490 z 785)

Hodnocení spokojenosti

53%
47%
Uvedená procenta vychází z 110 hodnocení od spotřebitelů help

#84117Nevyřízená reklamace

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

4 dny 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.11.2025, před 5 dny

Vilem Pruckner

Znění stížnosti

Dne 15. 10. 2025 byla podána reklamace - Claim ** u zásilky ***z důvodu chybějícího obsahu zásilky v hodnotě 4268 CZK, požadavek číslo ***. Již uběhla zákonná lhůta 30 dní na vyřízení reklamace a společnost Zásilkovna do dnešního dne reklamaci nevyřídila a ani nedopovídá na e-maily.


Produkt

Dne 15. 10. 2025 byla podána reklamace - Claim ***u zásilky *** z důvodu chybějícího obsahu zásilky v hodnotě 4268 CZK, požadavek číslo ***. Již uběhla zákonná lhůta 30 dní na vyřízení reklamace a společnost Zásilkovna do dnešního dne reklamaci nevyřídila a ani nedopovídá na e-maily.


Požadované řešení

nalezení ztraceného zboží nebo náhrada v hodnotě 4268 CZK


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.12.2025 11:08, před 13 hodinami

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Podnikatel má dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Tato lhůta se dle rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR (viz sp. zn. 33 Cdo 3228/2009) vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.

Reklamaci je obecně možné (a vhodné) uplatnit ihned při převzetí, avšak v případech, kdy reklamaci odmítne zaměstnanec řešit na místě, je vhodné obrátit se na společnost co nejdříve a situaci jí popsat. Spotřebitel má pak lepší důkazní břemeno v případném sporu.

Podnikatel je povinen reklamaci vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději však do jednoho měsíce ode dne doručení reklamace. Pokud ale její objasnění vyžaduje projednání se zahraničním operátorem, prodlužuje se tato lhůta na dva měsíce dle dostupných informací na stránkách Českého telekomunikačního úřadu.

V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100 Kč; v případě podání prostřednictvím samoobslužného portálu 80 Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne. V případě úspěchu ve sporu Český telekomunikační úřad přizná náhradu nákladů včetně správního poplatku proti druhému účastníku, který ve věci úspěch neměl. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Nyní stížnost přeřazujeme na společnost, aby se vyjádřila.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.