| Počet nahlášených stížností: | 3282 |
| Z toho za letošní rok: | 27 |
| Stále v řešení: | 0 |
0%
100%
dne 26,11,2025 mi dorazila sms ohledně doručení a přesmerování balíku v náhradní Balíkovně Praha , SAZKA Myhookah a když se podívate na pracovní dobu prodejna je uzavřena do 30-11-2025 (viz. na Vašich stránkách a viz. příloha) tohle nemyslíte vážně!!!!Volám na prodejnu a zvedne to zaměstnance a řekne, dnes nechoďte nejde nám čtečka Balíkvony a možná zítra aj. Co si tohle dovolujete!!!!Přesměrovat balík do nefunkční prodejny a ještě vlastně dnes nechoďte (kdybych šla napřímo) tak zbytečná cesta a zboží, které potřebuji ihned si nemůžu vyzvednout a díky této prodejně mi jej držíte??? Nehoráznost nehledě na to, v prodejně neumí napsat ani kód do PC a velká neochota. NEPŘEJI SI ABY JSTE MI JAKÝKOLIV BALÍK PŘESMĚROVALI DO TÉTO PRODEJNY!!!!Proč jste balík nedali hned vedle Alzaboxu na Poštu Praha 56 kde měl být původně doručen, to si určujete jak chcete a čím dál tím lépe!!!Nehoráznost za co si má zákazník platit přepravu, kdy mu ji zdržujete k vyzvednutí, přesměrujete a ještě vlastně prodejna je uzavřena viz. vaše stránky.
přesměrování Balíku do uzavřené prodejny
Navrácení mé zaplacené Balíkovny a již nikdy nedávat balík do této prodejny, kde je prodejna dle Vašich stránek zavřena do 30.11. Neochota a nikdy více.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoliv poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.