| Počet nahlášených stížností: | 785 |
| Z toho za letošní rok: | 264 |
| Stále v řešení: | 93 |
53%
47%
Kurýr my měl doručit balíček na adresu domů. Balíček číslo *** od odesílatele Asendia UK. V den doručování balíčku mi kurýr zavolal,po přijetí hovoru jsme se z nějakého důvodu neslyšeli,pak byl hovor ukončen kurýrem.Okamžitě jsem zavolal kurýrovi nazpět a hovor byl tipnut. Znovu jsem mu zkoušel zavolat cca za 3 minuty a to už bylo uplně bez odezvy. Později odpoledne už mi pouze přišla sms,že kurýr vyhodil balíček na výdejní místo, kam se mu to hodilo. Takže budu muset vynaložit svůj čas a další peníze abych vůbec svůj balíček dostal, i když jsem si zaplatil dopravu až domů. To jsou hodně špatné služby. A o chování kurýra ani nemluvím.
Balíček číslo ***, odesílatel Asendia UK
V první řadě potrestání kurýra za je neschopnost a neochotu,aby se toto nestávalo i dalším lidem co si za určitou službu zaplatí a pak ji v podstatě nedostanou. A potom třeba nějakou slevu na příští zásilku, jako takové malé odškodnění a abych měl příště nějaký důvod znovu vyzkoušet služby zásilkovny.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nyní stížnost přeřazujeme na společnost, aby se vyjádřila.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč. V případě úspěchu ve sporu Český telekomunikační úřad přizná náhradu nákladů včetně správního poplatku proti druhému účastníku, který ve věci úspěch neměl. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.