Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:785
Z toho za letošní rok:264
Stále v řešení:93
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

62.4 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (490 z 785)

Hodnocení spokojenosti

53%
47%
Uvedená procenta vychází z 110 hodnocení od spotřebitelů help

#84128Špatná práce kurýra

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

4 dny 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
28.11.2025, před 4 dny

Michal Vlček

Znění stížnosti

Kurýr my měl doručit balíček na adresu domů. Balíček číslo *** od odesílatele Asendia UK. V den doručování balíčku mi kurýr zavolal,po přijetí hovoru jsme se z nějakého důvodu neslyšeli,pak byl hovor ukončen kurýrem.Okamžitě jsem zavolal kurýrovi nazpět a hovor byl tipnut. Znovu jsem mu zkoušel zavolat cca za 3 minuty a to už bylo uplně bez odezvy. Později odpoledne už mi pouze přišla sms,že kurýr vyhodil balíček na výdejní místo, kam se mu to hodilo. Takže budu muset vynaložit svůj čas a další peníze abych vůbec svůj balíček dostal, i když jsem si zaplatil dopravu až domů. To jsou hodně špatné služby. A o chování kurýra ani nemluvím.


Produkt

Balíček číslo ***, odesílatel Asendia UK


Požadované řešení

V první řadě potrestání kurýra za je neschopnost a neochotu,aby se toto nestávalo i dalším lidem co si za určitou službu zaplatí a pak ji v podstatě nedostanou. A potom třeba nějakou slevu na příští zásilku, jako takové malé odškodnění a abych měl příště nějaký důvod znovu vyzkoušet služby zásilkovny.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.12.2025 12:31, před 12 hodinami

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Nyní stížnost přeřazujeme na společnost, aby se vyjádřila.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč. V případě úspěchu ve sporu Český telekomunikační úřad přizná náhradu nákladů včetně správního poplatku proti druhému účastníku, který ve věci úspěch neměl. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.