| Počet nahlášených stížností: | 119 |
| Z toho za letošní rok: | 9 |
| Stále v řešení: | 1 |
28.11.2025 jsme nestihli spoj číslo 16 směr Machnín, který měl podle jízdního řádu jet ve 22:42 z počáteční zastávky Fügnerova, bohužel autobus odjel už ve 22:40, viděli jsme ho odjíždět, když jsme běželi na nástupiště.
Člověk pochopí, když se autobus zpozdí ve všední dny odpoledne, když je ve městě dopravní zácpa, ale co nepochopím je, když autobus odjede večer o 2 minuty dříve. Pro řidiče to jsou jen 2 minuty, ale pro někoho kdo má navazující spoj, tak se každá minuta počítá a proto nechápeme, proč je nad síly řidiče vyjet z první zastávky na čas. V tomto případě bylo nutné jet do naší cílové stanice taxíkem za 300 Kč. Tímto chceme poděkovat řidiči, který měl v tomto čase směnu :)
Nedodržování času odjezdu
Řešení by bylo, aby autobus odjížděl na čas stanovený v jízdním řádu, ale to je bohužel přání, které se je tak nesplní.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
E-mail na Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou pro podávání podnětů: dpmlj@dpmlj.cz.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.