Společnost


Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou, a.s.

Počet nahlášených stížností:119
Z toho za letošní rok:9
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (0 z 119)

#84130Autobus jel dříve než měl jet podle jízdního řádu

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

4 dny

Detail stížnosti

Publikováno
28.11.2025, před 4 dny

Kristýna Kopecká

Znění stížnosti

28.11.2025 jsme nestihli spoj číslo 16 směr Machnín, který měl podle jízdního řádu jet ve 22:42 z počáteční zastávky Fügnerova, bohužel autobus odjel už ve 22:40, viděli jsme ho odjíždět, když jsme běželi na nástupiště.
Člověk pochopí, když se autobus zpozdí ve všední dny odpoledne, když je ve městě dopravní zácpa, ale co nepochopím je, když autobus odjede večer o 2 minuty dříve. Pro řidiče to jsou jen 2 minuty, ale pro někoho kdo má navazující spoj, tak se každá minuta počítá a proto nechápeme, proč je nad síly řidiče vyjet z první zastávky na čas. V tomto případě bylo nutné jet do naší cílové stanice taxíkem za 300 Kč. Tímto chceme poděkovat řidiči, který měl v tomto čase směnu :)


Produkt

Nedodržování času odjezdu


Požadované řešení

Řešení by bylo, aby autobus odjížděl na čas stanovený v jízdním řádu, ale to je bohužel přání, které se je tak nesplní.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.12.2025 12:37, před 11 hodinami

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

E-mail na Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou pro podávání podnětů: dpmlj@dpmlj.cz.

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.