Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1215
Z toho za letošní rok:10
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 338 stížnostech.

#8445Neseriozní jednání O2TV

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 16 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
23.11.2015, před 8 lety

Jiří Uherek

Znění stížnosti

Byl jsem společností O2 umluven , abych si zřídil O2 TV za 149,-Kč měsíčně včetně hudebního balíčku s programem MEZZO, kvůli kterému jsem do toho šel.

Nedávno však O2 netransparentním způsobem zvýšila cenu o 100% na 299,-Kč/ "zkvalitnění nabídky....". Jaké však bylo moje překvapení, když jsem si chtěl pustit program MEZZO a nenašel jsem ho už v nabídce!!

Na telefonický dotaz mi bylo sděleno, že pokud chci MEZZO, musím si ještě 100,-Kč připlatit, tedy celkem 399,- Kč!

To mi připadá jako naprostá nehoráznost a celý postup O2 TV mi připomíná praktiky tzv. "šmejdů".

Čili : původně jsem měl 02 TV s kanálem MEZZO za 149,-Kč a nyní bych měl zaplatit 399,-Kč!- o 134% více!

Vím, že mi 02 odpoví, "že je vše v pořádku, podle pravidel, a že na to má právo". Já v tom však vidím pouze nehoráznost, touhu po zisku a pohrdání zákazníkem.

Pro úplnost uvádím, že předmětné zdražení 02 TV o 100 % je již předmětem šetření Českého telekomunikačního úřadu a O2 za to hrozí pokuta 20 milionů Kč.


Produkt

Uvedl jsem již výše


Požadované řešení

Nedělám si žádné iluze, že mi 02 vyjde vstříc, ale rád bych měl MEZZO kanál v základní nabídce za 299,-Kč. O proklamované vylepšení sportovních kanálů nemám zájem.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému