Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:521
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

49%
51%
Toto skore je založeno na 136 stížnostech.

#8450Nevrácení peněz za neobdržené zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

9 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
23.11.2015, před 8 lety

Josef Vaic

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 13.10.2015 mi bylo sděleno zákaznickým servisem Mall.cz, že bylo obeznámeno finanční oddělení ohledně vrácení 1149 Kč za tašku, kterou jsme nemohli obdržet, z důvodu, že nebyla na skladě. Poté jsem asi každý týden psal, že částka nebyla stále přijata a takto pokračoval týden co týden doposud cca 5x ? Pokaždé stálá odpověď - omlouváme se Vám, ale opět jsem urgovali finanční oddělení prosíme o trpělivost.


Požadované řešení

Nevím, kdo z oddělení Mall.cz může za vzniklou situaci, ale jako řešení minimálně požaduji urychlené vrácení peněz a poté vyjádření co bylo za problém.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému