Společnost


Home Credit a.s.
finanční služby

Počet nahlášených stížností:10
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#8509RPSN 0% =podvod

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 12 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.11.2015, před 4 lety

Daniel Kubín

Znění stížnosti

Na stránkách Home Credot a.s. mají kalkulačku s půjčkou 100 000,- na 60 měs. za 0= a RPSN = 0% se splátkou 2300,-/měsíc. pokusil jsem se k této půjčce dostat jen tak ze zvědavosti. absolvoval 2 x 20 min.tel. hovor se všemi otázkami na ktreré jsem po pravdě odpověděl. Po dokončení hovoru mi byla nabídnuta půjčka na 130 000,- na 60 měsíců se splátkou 3300,- a RPSN cca 20%!!! Po dotazu, že jsem chtěl půjčku, kterou nabízí na stránkách, mi bylo sděleno, že nedokáže říci proč to nejde a další výhovorky:( Je to banda lhářů, kteří jen lákají důvěřivce na líbivá % a potom je RPSN někde jinde. Příjde mi to jako podvodné jednání.


Produkt

kopie příkladu ze stránek Home Credit. Při výši úvěru 100 000 Kč, výši splátky 2 299 Kč, počtu splátek 60 a lhůtě splatnosti 15. 11. 2020 je při splnění podmínek pro vrácení splátek úrok 0,00 % p.a., RPSN 0,0 %, celková částka splatná spotřebitelem 100 000 Kč. V případě bez vrácení splátek je úrok 13,57 % p. a., RPSN 14,5 %, celková částka splatná spotřebitelem 137 940 Kč.


Požadované řešení

chtěl bych vysvětlení a postup za jekých podmínek lze tento nabízený produkt získat - jeli to vůbec možné!!!


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.12.2015 10:26, před 4 lety

Společnost poskytující spotřebitelské úvěry má ze zákona povinnost při nabízení spotřebitelského úvěru reklamou uvést jasným, výstižným a zřetelným způsobem jeho reprezentativní příklad. Tento příklad musí obsahovat roční procentní sazbu nákladů; výpůjční úrokovou sazbu, a to spolu s údaji o veškerých poplatcích, které jsou součástí celkových nákladů spotřebitelského úvěru pro spotřebitele; celkovou výši spotřebitelského úvěru; výši jednotlivých splátek a celkovou částku splatnou spotřebitelem; dobu trvání spotřebitelského úvěru; v případě spotřebitelského úvěru ve formě odložené platby za konkrétní zboží nebo službu jejich cenu a výši případné zálohy; informaci o povinnosti uzavřít smlouvu o doplňkové službě související se spotřebitelským úvěrem, zejména pojištění, je-li uzavření takové smlouvy podmínkou pro získání spotřebitelského úvěru za nabízených podmínek a náklady na tuto službu nelze určit předem.

Za porušení této zákonné povinnosti hrozí společnosti pokuta za správní delikt až do výše 20 000 000,- Kč. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem a jelikož poskytovatel spotřebitelského úvěru je nebankovní subjekt, má spotřebitel možnost obrátit se s podnětem k České obchodní inspekci, která provádí dozor nad dodržováním zákona o spotřebitelském úvěru.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.3.2016 13:20, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v soudním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.