Společnost


Jadako s.r.o.

Počet nahlášených stížností:45
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

77%
23%
Toto skore je založeno na 9 stížnostech.

#8554Chybí český návod k použití

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 8 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
02.12.2015, před 7 lety

Daniela Mudrová

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 12.11.2015 mi došel balíček od této firmy, ale bohužel uvnitř chyběl návod k použití. Ihned jsem na tel. čísle 420 725 433 335 urgovala,paní se omluvila,že na můj mail do druhého dne zašlou. Druhý den jsem opět s paní mluvila,již mi slíbila do 3 dnů, pak jsem se již nedovolala až včera a návod do dnešního dne nemám, na firmu se téměř nedá dovolat a stále mi slibují to samé. Dne 13.11.2015 jsem jim zasla i prosbu písemně na mail a žádná reakce. Dne 1.12.2015 jsem se opět dovolala, znovu slíbili do dnešního dne a opět nic. Proto se již obracím se žádostí na Vás.


Produkt

1x Sportovní kamera na kolo motorku v autě a třeba i pod vodou na dovolené


Požadované řešení

Nutně potřebuji český návod, žádám zaslání v co nejkratší době na tento mail.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.12.2015 14:43, před 7 lety

Prodávající je ze zákona o ochraně spotřebitele povinen řádně informovat spotřebitele o vlastnostech prodávaných výrobků, o způsobu použití a údržby výrobku a o nebezpečí, které vyplývá z jeho nesprávného použití nebo údržby. Jestliže je to potřebné s ohledem na povahu výrobku, je prodávající povinen zajistit, aby tyto informace byly obsaženy v přiloženém písemném návodu a aby byly srozumitelné.

V případě porušení výše zmíněné zákonné povinnosti může být prodávajícímu udělena pokuta za správní delikt až do výše 1 000 000,- Kč. Dozor nad ochranou spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že prodávající porušil svou zákonnou povinnost, má možnost obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Více ohledně podání podnětu je možné vyhledat na následujícím webovém odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.3.2016 16:34, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.