Společnost


3B INVEST a.s.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (0 z 1)

#8588REKLAMACE POBYTU-BEZ REAKCE

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 6 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.12.2015, před 10 lety

Kateřina Špačková

Znění stížnosti

NÍŽE JE UVEDEN TEXT ADRESOVANÝ SLEVOVÉMU PORTÁLU BEZPROSTŘEDNĚ PO ČÁSTEČNĚ REALIZOVANÉM POBYTU
Dobrý den,
zakoupily jsme voucher : NAK00016prqfgcmv na pobyt v Hotelu Bezruč, který jsme, po rezervaci v hotelu objednali v termínu 13.9.-15.9. a 13.9., v neděli, nastoupily k pobytu.

Nechci se vyjadřovat ke kvalitě ubytování ani stravy, nejedná se o předmět stížnosti, s jistou omšelostí hotelu, vybavením pokoje a stravou, v duchu závodní jídelny jsme počítaly a jednalo se nám zejména o klidnou základnu pro turistiku. S čím jsme ale nepočítaly, to bylo množství (těžko říci kolik, ale ubytování byli na dvou podlažích) zahraničních dělníku (Poláci, Slováci, zřejmě Rumuni, zřejmě slovensky hovoříci Romové a i několik drobných snědých mužů, hovořících anglicky, kteří snad ani nebyli dělníky...), kteří, jak jsem po chvíli zjistili, jsou v hotelu ubytování, coby v ubytovně (slouží jim jedno ze dvou křídel hotelu). Že je část hotelu skutečně pronajata jako ubytovna bylo zjevné, personál nám tuto skutečnost potvrdil.
Ihned po příjezdu jsme se střetávaly s poměrně velkým množstvím můžů, kteří na nás, na doslova každém kroku nejen civěli, oslovovali nás, mezi sebou konverzovali, hledíce na nás a dobře se bavili. Pánové byli všude, na schodištích, ve stupní hale, před hotelem. V celém hotelu páchly cigarety a s postupujícím odpolednem přibývalo mužů, jež byli zřetelně podnapilí. V podvečer jsme chtěly jít na vycházku pár kilometrů do lesa, což jsme si krátce po vstupu do lesa rozmyslely a vrátili se, protože jsme se necítily bezpečně (s ohledem na roztroušené muže v okolí hotelu, chovající se výše popsaným způsobem). Ve večerních hodinách byl v celém hotelu a zejména vstupní hale  a na schodišti kravál srovnatelný s kraválem v restauračním zařízení nejnižší cenové skupiny při přenosu fotbalu. Při večerní cestě na recepci pro minerálku jsem se v prvním patře, kde je bar a restaurace, doslova musela proplést mezi  muži postávajícími na patře a schodišti, kteří kouřili a byli podnapilí.
Podotýkám, že jsme pobyt využily s dcerou a snad omluvná poznámka paní recepční, že do hotelu jezdí vesměs důchodkyně a chlapi dlouho neviděli pohledné ženské nás rozhodně neuklidnila.
Odpoledne a večer byly skutečně velmi nepříjemné  a druhý den jsme hotel opustily a ubytovaly se jinde (pokud bychom byly autem, odjely jsme obratem).

Pobyt v hotelu byl pro nás velmi nepříjemný zážitek, nic podobného jsem nikde nezažila a domnívám se, že majité hotelu zcela vědomě prodávají něco, co neexistuje , protože, aktuálně je hotel skutečně primárně ubytovnou. To, jak to v hotelu v praxi vypadá nevykompenzuje žádná masáž, pod nálepkou "wellnes", protože v ubytovně gastarbeiterů, kde čpí jimi připravované pokrmy na společných kuchyňkách a zejména cigarety a samozřejmě  chování, jež jsem uvedla výše se nejen necítíte příjemně, ale - a zejména ani bezpečně.

Tímto nákup reklamuji.
--
Mgr. Kateřina Špačková


Požadované řešení

Dobrý den,
vzhledem ke skutečnostem, které jsem ve své stížnosti uvedla se domnívám, že panem řditelem nabídnutých 1000,- Kč jako "kompemzace" není kompenzací (, náhrada, vzájemné vyrovnání, odškodnění -viz. slovník) ale pouhým vrácením poloviny částky za služby, které jsme si předplatily (koupí zájezdu skrze Váš portál) a nevyužily. Kompenzací v tomto kontextu by bylo jednak navrácení částky v plné výši, protože majitel nedodal služby jaké uváděl a druhak potom skutečná kompenzace, za hodiny strávené v hotelu, kde odpovědí na stížnost byla rada personálu, ať se nezapomeneme zamknout.
Pobyt chci reklamovat v plném rozsahu, navíc nám vznikly v souvislosti s nemožností strávit v hotelu další noc náklady na náhradní ubytování.

--
Mgr. Kateřina Špačková


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.12.2015 12:10, před 10 lety

Jestliže dovolená neprobíhá tak, jak by měla, a rozchází se ujištění nebo očekávání zákazníka s realitou, má zákazník právo na nápravu. Nároky spotřebitele se liší podle závažnosti nedostatků a možnosti jejich odstranění. Odstranitelné nedostatky by se měly řešit přímo na místě ve lhůtě určené spotřebitelem. U vad, se kterými se toho moc nenadělá, zbývá pouze právo na finanční kompenzaci. Sleva přichází do úvahy za situace, kdy typicky není možné vadu odstranit nebo už na to není čas. K reklamaci musí být doloženy podklady, které prokazují výše uvedené. Fotografie či video obecně spadají mezi důkazní prostředky.

Vodítkem k výši slevy může být frankfurtská tabulka slev, podle které rozhodují zejména německé soudy. Uvádí se v ní často řešené druhy nedostatků a jim odpovídající výše slev, které soudy zákazníkům přiznávají. Spotřebitel si může stáhnout užitečné dokumenty na tomto odkazu: http://www.dtest.cz/clanek-3723/jak-spravne-reklamovat-vady-zajezdu.

Pokud již byla spotřebitelce kompenzace nabídnuta a a spotřebitelka s její výší nesouhlasí, může spor dále řešit v soudním řízení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.3.2016 16:07, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.