Společnost


IN TIME SPEDICE, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:112
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#8623Nedodání balíku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 22 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.12.2015, před 8 lety

Markéta Fišerová

Znění stížnosti

Již týden čekám na doručení balíku. Od 1.12. je zásilka na depu. Od 2.12. je zásilka připravena kurýrovi k doručení. Od 7.12. 8.00 je zásilka převzata kurýrem k doručení. Dodnes nebyla zásilka doručena. Telefonicky jsem zásilku urgovala, 3 urgence byly zapsány do poznámky k zásilce. Kurýr telefon nebere, vedoucí také ne. Dovolat se na infolinku je zázrak, ale zaměstnanci u telefonu podávají mylné informace a neustále slibují, že "zítra to přijde". Proč mi zásilka ještě nedorazila? Paní na infolince mě vyzvala, abych si zásilku vyzvedla ve Zdibech, což pro mě z časových i finančních důvodů nepřipadá v úvahu. Znamená to, že pokud si zásilku sama nevyzvednu na depu, nikdo mi jí nedoručí? IN TIME nekomunikuje a když už, tak prostřednictvím nekompetentních lidí nebo přímo lže. Podat stížnost není dle operátorů možné.


Produkt

7B300001814 (číslo zásilky)


Požadované řešení

Doručit balík nebo mi aspoň po pravdě říct, kdy bude doručen.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému