Počet nahlášených stížností: | 112 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Již týden čekám na doručení balíku. Od 1.12. je zásilka na depu. Od 2.12. je zásilka připravena kurýrovi k doručení. Od 7.12. 8.00 je zásilka převzata kurýrem k doručení. Dodnes nebyla zásilka doručena. Telefonicky jsem zásilku urgovala, 3 urgence byly zapsány do poznámky k zásilce. Kurýr telefon nebere, vedoucí také ne. Dovolat se na infolinku je zázrak, ale zaměstnanci u telefonu podávají mylné informace a neustále slibují, že "zítra to přijde". Proč mi zásilka ještě nedorazila? Paní na infolince mě vyzvala, abych si zásilku vyzvedla ve Zdibech, což pro mě z časových i finančních důvodů nepřipadá v úvahu. Znamená to, že pokud si zásilku sama nevyzvednu na depu, nikdo mi jí nedoručí? IN TIME nekomunikuje a když už, tak prostřednictvím nekompetentních lidí nebo přímo lže. Podat stížnost není dle operátorů možné.
7B300001814 (číslo zásilky)
Doručit balík nebo mi aspoň po pravdě říct, kdy bude doručen.
|
Tweet |