Počet nahlášených stížností: | 819 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zhruba před měsícem jsem byl telefonicky osloven, zda nechci vyzkoušet pánské spodní prádlo vyrobené ve Švýcarsku. Paní v telefonu mě sdělila, že uhradím pouze poštovné a balné. Když jsem si na internetu zjistil o jakou firmu kráčí, chtěl jsem ihned na čísle z kterého bylo voláno od objednání odstoupit, ale bohužel se mi z telefonu ozvalo, že volané číslo neexistuje.
Když po nějakém čase přišla obyčejná zásilka od této firmy, paní doručovatelce jsem oznámil, že chci, aby zásilku vrátila odesilateli, že se jedná o podvodnou firmu. Asi před týdnem dorazila doporučená zásilka a paní doručovatelka se mě zeptala, zda ji chci opět vrátit a odnesla ji sebou zpět. Dnes jsem od této firmy obdržel fakturu (č.7597784) s vyčíslením ceny za poštovné a balné(149.- Kč) a poplatek z prodlení (59.- Kč) celkem 208.- Kč.
Nebyl převzat a byl poslán odesílateli zpět.
Vzhledem k tomu, že mě nebylo umožněno odstoupit od telefonické objednávky, na což mám určitě právo, žádám o zrušení povinnosti uhradit výše uvedenou fakturu.
Zároveň žádám o zrušení "smlouvy" a výmaz mých údajů z agendy této firmy.
|
Tweet |