Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:521
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

49%
51%
Toto skore je založeno na 136 stížnostech.

#8745Nedodané zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

14 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.12.2015, před 8 lety

Daniela Pešanová

Znění stížnosti

Dobrý den, 17.11. jsem na Mallu zadala objednávku čítající 8 položek a následující den zapltatila. 2 z věcí mi byly doručeny 2.12. a zbytek stále nemám. Prvotní informace, že zoží bylo předáno dopravci byla následně s omluvou stornována 25.11.. Nicméně od 1.12. by mělo být zboží předané dopravci, proto jsem 7.12. volala na českou poštu a tam mi sdělili, že nemají od prodejce data dodání, tudíž nemůžou zásilku doručit. Následně jsem se obrněla trpělivostí a volala na zákaznickou linku, kde mi bylo sděleno, že opravdu je chyba na jejich straně a že data dodají. Následující den opět můj telefonát, že to urgovali a, že to ještě zurgují přes vedoucí a dají mi vědět. Večer telefonát z mallu, že zásilka je nedohledatelná, že chyba je opravdu na jejich straně a že mi vytvoří novou objednávku a za zbylé věci, které nemají už skladem vrátí obratem peníze. 10.12. žádná změna. Peníze nikde, na nové objednávce žádný pohyb. Zrušila jsem ji, zboží objednala jinde, a psala celý problém na kontaktní formulář s požadavkem vrácení peněz. Během hodiny sms od české pošty, že zásilka je dopravovaná ke mě. Mylsela jsem, že si někdo už ze mě dělá legraci a údajně ztracený balík se našel. Na infolince mall mi sdělili, ať balík nepřebírám. Nicméně je 14.12. 28 dní po vytvoření a zaplacení objednávky. Peníze nemám, balík nikde. Balík samozřejmě už nechci a rozhodně nehodlám mít s touto objednávkou další problémy, ať si to Mall vyřeší s Českou poštou sám. Mě jen telefonáty na infolinku přesahují 90min stály dost peněz. Nechápu, když mi z Mallu řeknou, že balík je ztracený a vytvoří mi novou náhradu, jak se může zase údajný balík najít. Tedy jestli se našel a na sledování balíků české pošty nejsou jen virtuální informace nemající hmotný základ.


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému