Počet nahlášených stížností: | 521 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 6 |
Dobrý den, 17.11. jsem na Mallu zadala objednávku čítající 8 položek a následující den zapltatila. 2 z věcí mi byly doručeny 2.12. a zbytek stále nemám. Prvotní informace, že zoží bylo předáno dopravci byla následně s omluvou stornována 25.11.. Nicméně od 1.12. by mělo být zboží předané dopravci, proto jsem 7.12. volala na českou poštu a tam mi sdělili, že nemají od prodejce data dodání, tudíž nemůžou zásilku doručit. Následně jsem se obrněla trpělivostí a volala na zákaznickou linku, kde mi bylo sděleno, že opravdu je chyba na jejich straně a že data dodají. Následující den opět můj telefonát, že to urgovali a, že to ještě zurgují přes vedoucí a dají mi vědět. Večer telefonát z mallu, že zásilka je nedohledatelná, že chyba je opravdu na jejich straně a že mi vytvoří novou objednávku a za zbylé věci, které nemají už skladem vrátí obratem peníze. 10.12. žádná změna. Peníze nikde, na nové objednávce žádný pohyb. Zrušila jsem ji, zboží objednala jinde, a psala celý problém na kontaktní formulář s požadavkem vrácení peněz. Během hodiny sms od české pošty, že zásilka je dopravovaná ke mě. Mylsela jsem, že si někdo už ze mě dělá legraci a údajně ztracený balík se našel. Na infolince mall mi sdělili, ať balík nepřebírám. Nicméně je 14.12. 28 dní po vytvoření a zaplacení objednávky. Peníze nemám, balík nikde. Balík samozřejmě už nechci a rozhodně nehodlám mít s touto objednávkou další problémy, ať si to Mall vyřeší s Českou poštou sám. Mě jen telefonáty na infolinku přesahují 90min stály dost peněz. Nechápu, když mi z Mallu řeknou, že balík je ztracený a vytvoří mi novou náhradu, jak se může zase údajný balík najít. Tedy jestli se našel a na sledování balíků české pošty nejsou jen virtuální informace nemající hmotný základ.
Vrácení peněz
|
Tweet |