Počet nahlášených stížností: | 521 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 6 |
Dne 5.10. 2015 jsem objednal zboží v obchodě MALL.cz
Dne 9.10. 2015 jsem obdržel pouze část objednávky. Ihned jsem kontaktoval prodejce reklamačním formulářem. Přišlo mi potvrzení o přijetí reklamace a oznámení že do tří dnů dostanu odpověď.
Bohužel nikdo se neozval. Volal jsem tedy na zákaznickou linku, kde jsem se dozvěděl že zboží již nedostanu, že dostanu zpátky peníze. Peníze jsem neobdržel.
Dne 8.12. 2015 jsem tedy použil znovu kontaktní formulář, abych nemusel opět několik desítek minut volat na zákaznickou linku. Opět jsem dostal potvrzení o přijetí reklamce a ujištění že dostanu odpověď do tří dnů.
Dnes je 18. 12.
Do dnes jsem nezaregistroval jedinou snahu obchodu o napravení této situace.
Na formuláře nikdo nereaguje, na zákaznickou linku se téměř nedá dovolat.
neobdržel jsem zboží Genius KB-G265
Vrátit peníze.
|
Tweet |