Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:521
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

49%
51%
Toto skore je založeno na 136 stížnostech.

#8850Nedodané zboží, nevrácené peníze, obchod neřeší nic

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

28 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.12.2015, před 8 lety

Jaroslav Vaňouček

Znění stížnosti

Dne 5.10. 2015 jsem objednal zboží v obchodě MALL.cz
Dne 9.10. 2015 jsem obdržel pouze část objednávky. Ihned jsem kontaktoval prodejce reklamačním formulářem. Přišlo mi potvrzení o přijetí reklamace a oznámení že do tří dnů dostanu odpověď.
Bohužel nikdo se neozval. Volal jsem tedy na zákaznickou linku, kde jsem se dozvěděl že zboží již nedostanu, že dostanu zpátky peníze. Peníze jsem neobdržel.
Dne 8.12. 2015 jsem tedy použil znovu kontaktní formulář, abych nemusel opět několik desítek minut volat na zákaznickou linku. Opět jsem dostal potvrzení o přijetí reklamce a ujištění že dostanu odpověď do tří dnů.
Dnes je 18. 12.
Do dnes jsem nezaregistroval jedinou snahu obchodu o napravení této situace.

Na formuláře nikdo nereaguje, na zákaznickou linku se téměř nedá dovolat.


Produkt

neobdržel jsem zboží Genius KB-G265


Požadované řešení

Vrátit peníze.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému