Společnost


IN TIME SPEDICE, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:112
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#8940Nedodání balíku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 17 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.12.2015, před 7 lety

Daisy-Lenka Horáčková

Znění stížnosti

Zásilku od PROMOTIME S.R.O. O 9600046449 převzal k doručení kurýr In TIME Brno ve čtvrtek 17.12..Při mém doručení na jinou adresu se zásilka ztratila.Vaší operátoři(Brno) mě po několikerých hovorech, vždy ujistili,že zásilka bude doručená druhý den.K dnešnímu dni jsem zásilku neobdržela!!!Dokonce jsem již opětovně několikrát urgovala a i na osobním odběru byla 23.12v 14.30h,ale bez úspěchu.Zásilka je v hledání.Ted už se bohužel s vánočním dárkem můžu rozloučit.A Vaší společnost nebudu doporučovat.Pěkné Vánoce celému Vašemu neschopnému týmu přeje Horáčková Lenka


Produkt

12ti letá whisky s certifikátem


Požadované řešení

Doručit i 24.12.osobně na adresu bydliště Bořetická 17 62800 Brno Néééé zaměstnání!!!! Jinak už nemám zájem.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.12.2015 08:12, před 7 lety

V daném případě spotřebitelce doporučujeme pro efektivní řešení dané situaci upozornit prodávajícího, tj. odesílatele zboží na to, že zvolená přepravní služba nedoručuje řádně balíky.

Prodávající má totiž s přepravní společností uzavřenou zasílatelskou smlouvu, a proto jako jediný může ovlivnit, zda do svojí nabídky vloží jiné přepravce, aby předcházel problémům v budoucnosti. Má-li prodávající již na výběr i jiné přepravce, je vhodnější si zvolit pro doručování balíku primárně je.

Zároveň si může sám spotřebitel stěžovat na centrále přepravní společnosti na to, že balík nebyl doručen v termínu. Přepravní společnost odpovídá za škodu, která by mohla spotřebiteli vzniknout v důsledku nedoručení balíku.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.3.2016 14:55, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.