Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:521
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

49%
51%
Toto skore je založeno na 136 stížnostech.

#9002Nedodaní zboží + nevrácení peněz

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

21 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.12.2015, před 8 lety

Pavel Novák

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 10.12.2015 jsem si objednal mob. telefon Huawei Honor 4C za 4385 Kč,- pod číslem objednávky 90579037. K telefonu byl v rámci akce zdarma Selfie držák. Objednávku jsem zaplatil převodem z účtu dne 10.12.2015. Dne 11.12.2015 jsem obdržel mail o předání objednávky dopravci DPD s číslem zásilky 1114586614, kód zásilky 13815030429445 s upozorněním, "V případě, že se Vaše objednávka skládá z více položek, může být vzhledem k rozložení skladu rozdělena do několika zásilek". Datum doručení byl stanoven do 16.12.2015. Dne 14.12.2015 v 11.15 hod. mi byl dopravcem doručen balík. Balík byl neporušen. Po rozbalení balíku jsem zjistil, že se v něm nachází pouze Selfie držák. Nabyl jsem dojmu, že teda telefon dojde samostatně. Vyčkal jsem tedy do 16.12.2015 jestli teda telefon nedorazí samostatně. Telefon nedorazil.
Zkontroloval jsem teda podle kódu zásilky 13815030429445 u dopravce DPD, kde se nachází zásilka. Dopravce po zadání kódu hlásí, že zásilka je doručena. Taktéž jsem na stránkách Mall.cz přes přihlášení zjistil, že objednávka 90579037 je uzavřena. Kontaktoval jsem tady zákaznické oddělení, kde jsem mluvil s paní N. Paní N. mi řekla, že objednávka je ukončena, a že bych měl mít telefon převzatý. Ale telefon jsem nepřevzal, převzal jsem pouze balík, který obsahoval jen Selfie držák. Dále mi paní Nováková sdělila, že se mnou již nic nevyřeší, a že se mám obrátit na reklamační oddělení prostřednictvím mailu, proto jsem tak učinil. Poslal foto obalu Selfie držáku. Foto obalu balíku bohužel nemám. V den doručení jsem řešil pohřeb babičky a nebyl jsem doma přítomen. A v době mé nepřítomnosti došlo k jeho vyhození.
Do dne 21.12.2015 jsem neobdržel žádný mail, ani mne nikdo telefonicky nekontaktoval. Beru tedy za to, že objednané a zaplacené zboží už do vánoc neobdržím. Jsem teda zvědavý jak se k tomu prodejce postaví, jelikož garantuje dodání zboží do vánoc, což pravděpodobně již nestihne. A dále jsem již protelefonoval za Vaše, a dopravce DPD bíle linky, nemalé peníze!!! Dále chci uvést, že jsem osobně kontaktoval dopravce DPD s reklamací zásilky. Dopravce mi potvrdil převzetí zásilky 13815030429445 dne 14.12.2015 s tím, že již žádnou jinou na mé jméno a adresu neregistruje. Dále mi dopravce potvrdil, že váha zásilky byla 220g včetně obalu. Po zvážení Selfie držáku doma váha ukazuje 202g. Není tedy možné, aby balík obsahoval i již zmíněný telefon (který bez krabice a nabíječky váží 162g).
Prodejce po zaslání reklamačního mailu, pošle nazpět mail o zaregistrování, s tím, že ho hned vyřídí, nejpozději do 3 prac.dnů. Do dne 21.12.2015 nikdo nereaguje. Opět volám kde je chyba, automat 45 min čekání na spojení. Po spojení se dovídám, že se tím ještě nikdo nezabýval. Po urgenci přichází mail, že se tím budou zabývat. Dne 23.12.2015 mail, chyba na naší straně pošlete prosím č. účtu ať Vám můžeme vrátit peníze. Č. účtu posláno obratem. Do dnešního dne 29.12.2015 opět žádná reakce. Ani peníze, ani mail, nic.


Produkt

Mobilní telefon Huawei Honor 4C


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému