Společnost


HUMANIC CZ spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:51
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 5 stížnostech.

#9235Neuznaná reklmace bot

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.01.2016, před 7 lety

Jan Nerad

Znění stížnosti

Zakoupil jsem zde 13.10.2014 vycházkovou obuv zn. Mustang, cena 2.499,- Kč. Po cca 5-6 měsících používání (cca rok od zakoupení) se na patách odlepil lem, který obchází celou botu. Nevšiml jsem si toho a proto jsem boty nadále používal. Tento uvolněný lem se sešlapával přes hranu podrážky a tím se vodorovně natrhl/prodřel.

Druhá závada, taktéž neakceptovaná ani opravená, se týká také tohoto lemu - v přední části bot se tento lem také odděluje od boty, šev je odtržen, lem nedrží.


Produkt

Vycházková obuv Mustang, hnědé barvy


Požadované řešení

Očekával jsem a nadále bych chtěl dosáhnout uznání reklamace - tedy výměnu nebo vrácení peněz, přinejmenším výměnu za možnost vybrání jiného modelu.
Byl jsem připraven akceptovat uznání aspoň částečné.
Závěr o 100% neuznání reklamace říká, že prodejce si myslí, že vyrobil a prodal 100% kvalitní výrobek a závada vznikla 100%ně mojí vinou. Ovšem pokud by ten výrobek byl 100%ní, došlo by u něj k závadě ?


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.1.2016 16:50, před 7 lety

Bylo-li rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znalečného). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.2.2016 15:06, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.