Společnost


Lidl Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:637
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:46
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 117 stížnostech.

#9240Reklamace kuchyňského robota

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 16 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.01.2016, před 7 lety

Monika Křůpalová

Znění stížnosti

Dobrý den,

dnes jsem si v prodejně Lidl vyzvedla vyřízenou reklamaci na kuchyňský robot, závada byla ve šlehací metle, při šlehání másla se rozjela konstrukce držící šlehací dráty, jeden drát vyletěl z konstrukce. Reklamace byla vyřízena opravou šlehací metly. Po rozbalení krabice mě nemile překvapilo, že metla je sice slepená, ale drátek byl venku z konstrukce, tudíž je zcela nefunkční. Volala jsem na infolinku Lidlu, sepsali se další reklamaci, požaduji vrácení peněz. Jak mám postupovat, kdyby mi nevyhověli? Cena robota 2690,-. Dekuji


Produkt

Kuchyňský robot professional food processor SKMP 1300 B3, Silvercrest,


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.1.2016 11:02, před 7 lety

Prodávající má povinnost vyřídit reklamaci řádně a včas. Pokud tak neučiní, jedná se o podstatné porušení smlouvy a spotřebitelka má právo od smlouvy odstoupit. Třiceti denní lhůta na vyřízení reklamace včetně opravy věci počíná běžet ode dne následujícího po dni, kdy byla uplatněna reklamace. Končí-li lhůta o víkendu či ve svátek, prodlužuje se na nejbližší pracovní den.

Byla-li reklamace uznána jako oprávněná, musí prodávající vadu odstranit. Pokud tak prodávající neučiní, nevyřídil reklamaci řádně. Pokud vada nebyla během reklamace odstraněna, jedná se o podstatné porušení smlouvy, a jak již bylo výše zmíněno, spotřebitelka má právo od smlouvy odstoupit. Tento nárok je nutné uplatnit u prodávajícího. Další informace k tomuto tématu a vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.

Reakce společnosti

Publikováno
27.1.2016 16:26, před 7 lety

Vážená paní Křůpalová,

je nám líto, že máte s naším produktem problémy, a omlouváme se Vám za komplikace. Celou záležitost jsme prošetřili a dle vyjádření příslušného oddělení byla reklamace vyřešena a budou Vám vráceny peníze.

Věříme, že i přes vzniklou stížnost si k nám cestu najdete.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.2.2016 12:04, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2016 08:46, před 7 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.