Společnost


Hana Bergmanová

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#9263Nevrácené peníze za reklamaci, obchod nereaguje

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

22 hodin 8 minut

Detail stížnosti

Publikováno
13.01.2016, před 9 lety

Petra Jurníková

Znění stížnosti

Objednala jsem čtvrtletní předplatné společnosi "pošta pro psy" jejíž provozovatelkou je paní, která má i obchod ALL4DOGZ. Dva doručené balíčky neobsahovaly balení, které bylo na stránkách popisováno a i přes daná kritéria k dodání pamlsků a dalšího zboži mi byly dodány výrobky pro mého psa nevhodné. Po prvním balíčku se provozovatelka omluvila a slíbila v příštím balíčku napravení, to se však nestalo a tak jsem požádala o vrácení poslední částky za balíček. 5.1.2016 mi paní po urgenci z mé strany napsala, že peníze odešlou následující pracovní den, to se však dodnes nestalo. Na telefon se není možné dovolat a paní si mě blokovala i na sociální síti, takže se s ní již nemohu spojit ani touto cestou.


Produkt

Pošta pro psy - čtvrtletní předplatné (balíček s dárky a pamlsky pro psy)


Požadované řešení

Vyřízení reklamace a vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.1.2016 09:25, před 9 lety

Občanský zákoník v § 1829 přiznává spotřebiteli právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do 14 ti dnů od převzetí zboží, pokud se jedná o smlouvu uzavřenou distančním způsobem (např. koupě na e-shopu) nebo mimo obchodní prostory (např. podomní prodej).

Odstoupil-li spotřebitel od kupní smlouvy, společnost je povinna vrátit mu zaplacené peněžní prostředky včetně nákladů na dodání nejpozději do 14 dnů od odstoupení, případně od vrácení zboží, které je spotřebitel povinen vrátit do 14 dnů od odstoupení. Nesplněním této povinnosti ve stanovené lhůtě se společnost ocitá v prodlení a spotřebitel může požadovat i úroky z prodlení ve výši dle nařízení vlády č. 351/2013 Sb. Doklady prokazující odstoupení je vhodné uschovat pro potřeby pozdějšího dokazování.

Pokud bude podnikatel nadále v prodlení, doporučujeme spotřebitelce, aby mu zaslala tzv. předžalobní výzvu dle ustanovení § 142a občanského soudního řádu a vyzvala jej k plnění ve lhůtě, která nesmí být kratší než 7 dnů před případným podáním žaloby k soudu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.1.2016 11:06, před 9 lety

Na žádost spotřebitelky stížnost přeřazujeme na ni. Spotřebitelka má tak nyní možnost případ doplnit, případně jej uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
14.1.2016 11:13, před 9 lety


Petra Jurníková

Hodnocení:

Komentář: Po dlouhém urgování paní podnikatelky jsem nakonec částku získala zpět. Neustále se však vymlouvala, že nemá čas, že platbu odešle následující pracovní den (5.1.) Až po urgenci z mé strany se asi po 2 týdnech paní podnikatelka ozvala s tím, že částku již dávno zaslala. Požádala jsem ji tedy o výpis, že byla částka opravdu zaslaná. Již bez odpovědi, avšak konečně jsem své peníze následující den měla na účtu.
Děkuji provozovatelům tohoto webu za pomoc, výsledek hodnotím jako "celkem spokojen" z důvodu, že jsem se musela několik týdnů prosit o zaslání částky na účet.