Společnost


eobuwie.pl S.A.

Počet nahlášených stížností:47
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#9318Nedodržení reklamační lhůty, zmatky během vyřízení

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

10 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
18.01.2016, před 8 lety

Julie Kovalčuková

Znění stížnosti

Dobrý den,
žádám laskavě o prošetření reklamačního řízení č. R8285/2015 které řeším s firmou eobuv.
Dne 22.10.2015 jsem u tohoto e-shopu zakoupila Holínky Kozačky CARINII - B1934 Clasic Buk . Cena kozáček byla přes 2000,- Kč, což budilo dojem, že se bude jednat o kvalitní zboží. Bohužel, již 27. listopadu 2015 byla jsem nucena kozáčky reklamovat, jelikož se ukázaly jako velmi nekvalitní a vykazovaly řádu závad – např. odlepená podrážka, prasklý kožený vršek u boty, zipy ztratily původní barvu, odlepovaly se podpatky atd. Následně jsem zjistila, že se jedná o kolekci z roku 2013, na což výrobce na svých stránkách neupozornil. Kozáčky byly mnou zaslány včetně reklamačního protokolu ( vzor protokolu můžu doložit) na korespondenční adresu eshopu. Z nabízených možností jsem zvolila vracení peněz. Dne 11.12. 2015 jsem obdržela zprávu, ve které provozovatel eshopu potvrdil převzatí zboží 2.12.2015 a rovněž jsem byla vyzvána o zaslání čísla účtu. Což jsem bezodkladně učinila. Dne 22.12.2015 jsem obdržela zprávu, ve které mně bylo sděleno, že boty byly opraveny a do 14 dnů (!) budou mně zaslány. Dne 23.12.2015 jsem se proti tomuto výsledku odvolala a byla jsem ujištěna i telefonicky, že celou reklamaci ještě jednou provozovatel s výrobcem projedná a oznámí výsledek. Začátkem ledna jsem kontaktovala eobuv s dorazem ohledně reklamačního řízení a bylo mi sděleno, že mám ještě počkat. Provozovatelem eshopu eobuv nebylo zasláno žádné rozhodnutí o zamítnutí odvolání, o prodloužení lhůty atd. Kontaktovala jsem je telefonicky a zase slíbili všechno ověřit. Celé řízení doprovází zmatky a to včetně reklamačního protokolu, zbytečné průtahy, zákonem stanovena lhůta byla nedodržená. V České republice eshop eobuv má zřízen pouze P.O.BOX v Liberci!!!

Prosím o prošetření reklamačního řízení zda je v souladu s právními předpisy České republiky. Od provozovatele eshopu žádám vracení peněz. V případě dotazů jsem Vám k dispozici.
S pozdravem
Julie Kovalčuková


Produkt

Holínky Kozačky CARINII - B1934 Clasic Buk


Požadované řešení

Odstoupení od smlouvy, vracení uhrazené částky


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému